Hoppa till innehåll

Halo 4


Rekommendera inlägg

 

http://www.youtube.com/watch?v=V8OVmlEqt3I&feature=feedu

 

Får erkänna att jag fick hardon när jag såg trailern.

 

Okej, så även om Halo redan var urmjölkat så verkar det nu komma en uppföljare till Halo 3. Jag vet mycket lite om det, men jag läste förut att Bungie sålt rättigheterna på Halo till 343 Industries, en förgrening av Bungie.

Hoppas inte att det här spelet kommer ut i i höst, eftersom både Battlefield 3 och Modern Warfare 3 kommer ut då. Vill de ha max med kosing så borde det släppas nästa vår.

 

Så vad tror ni då? Flipp eller flopp?

Redigerat av Satisfaction
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Det sägs komma ut i slutet av 2012 men det ska komma ett annat Halo spel som är typ en remake av Halo 1 som kommer i November när Modern Warfare 3 också kommer. Tror både att Halo Anniversary och Halo 4 kommer bli grymt.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Lite Info om Halo:

 

 

 

 

 

Följande Bungie utvecklaren intervju anteckningar är en sammanfattning av allt Halo 4 företaget talade om eller vad som antyds. Vi kallade det "The Secret Files" som lägger en och en tillsammans. Varje Halo fan vet uppenbarligen (original) Halo-trilogin är över (Halo 3 var kvar med ett öppet slut). Men med Ensemble Studios som arbetar på Halo Wars RTS prequel och en episodisk Halo: Chronicles filmisk-spel trilogi serien fortfarande i verk av Peter Jackson skulle ett Halo 4 FPS vara riktigt att långt hämtas? Dags att rada upp fakta ...

 

14 jul 2006: Bungie ljud direktör, Marty O'Donnell, sade den brittiska Game Developers Conference att "Vi vill alla Halo att vara den stora slut på en episk trilogi. Vi tittar på vad Peter Jackson gjorde med Sagan om ringen-filmerna - som varje film bettering det föregående och det är vad vi siktar på ".

 

25 september 2007: Vid lanseringen av Halo 3 den filmiska designer, Lee Wilson, sa "Det finns en massa människor som har arbetat med Halo mycket längre än oss två som har och de är verkligen intresserade av att utforska nya spel, nya berättelser, och allt som kommer ut av dessa samtal är vad vi ska bedriva. Vi fortfarande är på väg att göra spel för oss. "Och Joe Tung, multiplayer producent, säger att laget var" att räkna ut just nu vad vi arbetar på nästa. Vi vet egentligen inte vad det är ännu men så fort vi vet, alla andra vet. Halo 4 är inte i utvecklingen. "

 

8 oktober 2007: Halo regissör, ​​Neill Blomkamp, ​​bekräftade att Halo "filmen är helt död", men tröstade fans av serien med att nämna att "Ja, vi är redan i arbete på en annan Halo spel - jag skulle inte kalla det "Halo 4", men det är baserat i Halo Universe och utgör ett samarbete mellan Bungie och Peter Jackson. Halo 3 var definitivt inte sista Bungie Halo spel. "

 

9 November 2007: Bungie Studio Manager, Harold Ryan, nämns att "Självklart Microsoft ville att vi skulle göra mer Halo-spel. Både jag och några av de mer seniora killarna från den ursprungliga Halo spelet har djup högar av spelet mönster för Halo universum som vi är glada att bygga någon gång. Om stjärnorna anpassa och motiv är bra och plattformarna är rätt så gör vi dem. "

 

Nu 2008: Bungie är fortfarande stöder Xbox 360-exklusiva Halo 3 med nya kartan förpackningar, liksom de ovannämnda två Halo spel spin-offs som fastställts för trevande Q4 2008 utgåvor. Det ser ut som de vill ta en paus från serien, som kan vara en del av förklaringen till varför Bungie blev självständigt från Microsoft. Men eftersom pengar gör världen sedan runt, och självklart fansen vill ha mer, det är tveksamt Microsoft eller Bungie kommer att vilja ge upp på Halo-serien som den 4 Oktober 2007, tillsammans sålt över 20 miljoner exemplar världen över. Kanske med tiden som Xbox 720 lanseras i 2011-2012 kommer vi att höra om Master Chief comeback i Halo 4.

Redigerat av nimrood98
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

 Dela

×
  • Skapa ny...