Hoppa till innehåll

Htc Desire Hd Hjälp


Harold
 Dela

Rekommendera inlägg

Hej, jag köpte en HTC Desire HD igår för pengar som jag har sparat ihop. På vägen hem så genade jag över hamnen och bestämde mig för att sätta mig vid båtarna lite. Jag ställde ned lådan med mobilen på bryggan och ställde mig upp för att kolla lite på båtarna. Men helt plötsligt så råkar jag sparka till lådan som flyger ner i vattnet!!!!! Och det slutar inte där! Lådan börjar flyta iväg i vattnet och jag hinner inte ta den! :( Hur fan ska jag göra nu? Den kostade fan 3500kr och jag tappade kvittot också............

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Hej, jag köpte en HTC Desire HD igår för pengar som jag har sparat ihop. På vägen hem så genade jag över hamnen och bestämde mig för att sätta mig vid båtarna lite. Jag ställde ned lådan med mobilen på bryggan och ställde mig upp för att kolla lite på båtarna. Men helt plötsligt så råkar jag sparka till lådan som flyger ner i vattnet!!!!! Och det slutar inte där! Lådan börjar flyta iväg i vattnet och jag hinner inte ta den! :( Hur fan ska jag göra nu? Den kostade fan 3500kr och jag tappade kvittot också............

Om det inte är en fisk som verkligen vill ha en HTC Desire HD, så tror jag inte på att den lyckades flyta bort så fort att du inte lyckades få tag på den. Kan du inte simma? Ja då är inte bästa idén att vistas bland bryggor.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 2 veckor senare...

Hej.... Förlåt att jag inte har svarat men jag fick UTEGÅNGSFÖRBUD för att jag tappa alla mina pengar som jag fick i julpresent. :( Gick till affären men de sa att om jag inte hade ett kvitto så gick det inte att få pengarna så jag frågade om jag kunde få en ny men det fick jag inte. :( Jag tror att han tänkte ge mig en ny ett tag men sen ångra han sig... WTF.

Ignorerar bara er som kallar mig troll så tro inte att jag inte låtsas om er....

 

Om det inte är en fisk som verkligen vill ha en HTC Desire HD, så tror jag inte på att den lyckades flyta bort så fort att du inte lyckades få tag på den. Kan du inte simma? Ja då är inte bästa idén att vistas bland bryggor.

Blåste asmycket så det var vågigt och den försvann assnabbt och vattnet var typ 3 grader jag bor i norrland så det är kallt på våren....

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...