Hoppa till innehåll

Iphone, Ipod, Ipad Gratis Sms


Rekommendera inlägg

Shaa! Textfreek, vad säger det namnet er? Text freek lovar gratis sms för iphone, ipod och ipad men tyvärr går det bara att smsa mellan användare av textfreek? Nu undrar jag, har jag fått allt fel, eller har jag helt rätt om detta? Och känner ni till någon "smsa gratis till alla kontakter i telefonboken"-app?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Shaa! Textfreek, vad säger det namnet er? Text freek lovar gratis sms för iphone, ipod och ipad men tyvärr går det bara att smsa mellan användare av textfreek? Nu undrar jag, har jag fått allt fel, eller har jag helt rätt om detta? Och känner ni till någon "smsa gratis till alla kontakter i telefonboken"-app?

Att skicka gratis sms till alla i telefonboken går inte om du inte kör via internet och då får reklam. Text freek funkar precis som skype mm, du ringer/sms:ar gratis till alla som använder samma tjänst.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...