Hoppa till innehåll

Uppdatering Fail


JJespeRR
 Dela

Rekommendera inlägg

Tjo. Det är så här att jag laddade ner ca 12 uppdateringar ifrån market place (uppdatera de program jag redan hade) men alla vart failade. Och lite innan det också så stog det att telefon minnet e nästan fullt. Men jag tog bort någon app så försvann de. Men sen när jag laddade ner alla uppdateringar (inga blev klart) så vart telefonens minne (interna) helt fullt!

Och jag har kanske 10 appar (installerade på sdcard) ändå så är telefon minnet fullt.

 

Jag har en Sony Ericsson X8 med Froyo 2.2 Cyanogen mod 6 eller 7.

 

Och innan så har jag sett att mitt telefon minne har sjunkit lite hela tiden, typ började ju med ca 120 mb sen 100 och sånt. Men varför tar telefon minnet upp när jag installerar apparna på sdcardet?

 

Behöver akut hjälp för jag kan inte ta emot sms ens!

 

Har rensat data och chacheminne på allt nästan.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Tjo. Det är så här att jag laddade ner ca 12 uppdateringar ifrån market place (uppdatera de program jag redan hade) men alla vart failade. Och lite innan det också så stog det att telefon minnet e nästan fullt. Men jag tog bort någon app så försvann de. Men sen när jag laddade ner alla uppdateringar (inga blev klart) så vart telefonens minne (interna) helt fullt!

Och jag har kanske 10 appar (installerade på sdcard) ändå så är telefon minnet fullt.

 

Jag har en Sony Ericsson X8 med Froyo 2.2 Cyanogen mod 6 eller 7.

 

Och innan så har jag sett att mitt telefon minne har sjunkit lite hela tiden, typ började ju med ca 120 mb sen 100 och sånt. Men varför tar telefon minnet upp när jag installerar apparna på sdcardet?

 

Behöver akut hjälp för jag kan inte ta emot sms ens!

 

Har rensat data och chacheminne på allt nästan.

Är du säker på att du har alla programmen på SD kortet?

Vissa program lägger ju sig i interna. Några av dem kan man flytta medan några av dem går inte att flytta.

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...