Hoppa till innehåll

Bf3 Till Pc Eller Ps3?


gozo
 Dela

Rekommendera inlägg

Funderar på om man ska köpa det till ps3 elr pc.

Har typ inget internet just nu, så har inte kunnat ladda ner betan

Någon annan som kört på båda och vill uttrycka sig med tips?

Har mera kompisar som kör på PS3, men körde BC2 på pc, och dom säger ju att Battlefield är bättre på PS3....

Tacksam för svar!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Funderar på om man ska köpa det till ps3 elr pc.

Har typ inget internet just nu, så har inte kunnat ladda ner betan

Någon annan som kört på båda och vill uttrycka sig med tips?

Har mera kompisar som kör på PS3, men körde BC2 på pc, och dom säger ju att Battlefield är bättre på PS3....

Tacksam för svar!

Byt sällskap för de som säger så är vilseledda, Battlefield har alltid varit bäst på PC, och då är det renodlade Battlefield - franchise. BF 1942, Vietnam, BF2 och BF3. Bad Company 2 märker man att det är menat för konsol då banorna är så små.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Byt sällskap för de som säger så är vilseledda, Battlefield har alltid varit bäst på PC, och då är det renodlade Battlefield - franchise. BF 1942, Vietnam, BF2 och BF3. Bad Company 2 märker man att det är menat för konsol då banorna är så små.

word.

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 4 veckor senare...

Köp det till PC, sägs vara mindre glitchar och buggar där. Har hört att mycket folk som äger BF3 Till PS3 säger att det drunknar av glitchar och buggar, men jag har själv aldrig testat det till PS3, så vet ej helt om det stämmer, men tror nog att det ändåså är bättre till PC.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Köp det till PC, sägs vara mindre glitchar och buggar där. Har hört att mycket folk som äger BF3 Till PS3 säger att det drunknar av glitchar och buggar, men jag har själv aldrig testat det till PS3, så vet ej helt om det stämmer, men tror nog att det ändåså är bättre till PC.

Jag spelar det på PS3, aldrig hänt mig.

Bara det att det blir stillbild så jag får starta om PS3et

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

 Dela

×
  • Skapa ny...