VAZE Skrivet 24 Oktober 2011 Rapport Dela Skrivet 24 Oktober 2011 Jag förhandsbokade battlefield 3 limited edition från webhallen idag, och jag undrar om jag får spelet på release datumet? Någon som har förhandsbokat där förut som kan berätta? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GamesDean Skrivet 24 Oktober 2011 Rapport Dela Skrivet 24 Oktober 2011 Jag förhandsbokade battlefield 3 limited edition från webhallen idag, och jag undrar om jag får spelet på release datumet? Någon som har förhandsbokat där förut som kan berätta?Du lär få det det senast den 27:de om inte posten slöar sig eller så. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nomatic Skrivet 24 Oktober 2011 Rapport Dela Skrivet 24 Oktober 2011 Släpps inte BF3 i NA den 25:e och i EU den 29:e? Läste det på deras FB sida. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Satisfaction Skrivet 24 Oktober 2011 Rapport Dela Skrivet 24 Oktober 2011 Släpps då här i Sverige den 27e Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Apakalsong Skrivet 24 Oktober 2011 Rapport Dela Skrivet 24 Oktober 2011 Från Webhallen, så får man oftast dagen före release eller på release dagen. Bror på hur mycket tid posten tar på sig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
VAZE Skrivet 25 Oktober 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 25 Oktober 2011 Okej, då vet jag. Tack för svaren! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.