Hoppa till innehåll

Teammates Till Bf3


Nazar
 Dela

Rekommendera inlägg

Tja, tja. Jag har det lite tråkigt med att spela ensam och skulle vilja ha partner till BF3. Någon som vill köra med mig på MP?

 

PSN: JOHN-HONDA

 

Adda mig när ni kan.

 

BTW en sak. Mick funktionen i BF3 är lite trasig. Man kan inte höra varandra. MEN, jag tänkte att vi kunde kommunicera genom Skype medans vi spelar BF3.

 

Så ja, hör av er.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Alltså, du får väl ta och kolla på spelen hur de verkar o bestämma själv...

 

Battlefield 3 är mer taktik, med helikoptrar, pansarvagnar, båtar och massa sånt.

Det har olika klasser som alla fyller en varsin roll.

 

Modern Warfare 3 är mer run and gun. Man bryr sig inte så mycket om taktik, man bara springer runt med sitt vapen o dödar alla man ser, kastar en frag här och där och så håller det på så.

 

Battlefield 3 är på så sätt mer ett lagspel, medan Modern Warfare 3 är mer ett lonewolf-spel.

 

Det är bara upp till dig vad du föredrar.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Alltså, du får väl ta och kolla på spelen hur de verkar o bestämma själv...

 

Battlefield 3 är mer taktik, med helikoptrar, pansarvagnar, båtar och massa sånt.

Det har olika klasser som alla fyller en varsin roll.

 

Modern Warfare 3 är mer run and gun. Man bryr sig inte så mycket om taktik, man bara springer runt med sitt vapen o dödar alla man ser, kastar en frag här och där och så håller det på så.

 

Battlefield 3 är på så sätt mer ett lagspel, medan Modern Warfare 3 är mer ett lonewolf-spel.

 

Det är bara upp till dig vad du föredrar.

 

Har du spelat Modern Warfare 3 eller?

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 1 månad senare...
 Dela

×
  • Skapa ny...