Gäst KawaiiNek0 Skrivet 4 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2012 (redigerat) EDIT: Eftersom fuska.se har dumma begränsningar flyttades guiden till http://pallkarsia.net/~fluffeh/bukkit_guiden/ MvH KawaiiNeko :) EDIT2: Guiden funkar inte längre då jag bytt Pallkars konto samt jag inte orkar uppdatera guiden till allt det nya :P Redigerat 7 Mars 2012 av KawaiiNek0 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 4 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2012 Fuska har en [img]-limit på 5 bilder men om du laddar upp från datorn kan du ladda upp hur många som helst. Ett tips är att göra hela inlägget som en bild och skriva texten i paint t.ex. Ska läsa guiden ordentligt senare. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst KawaiiNek0 Skrivet 4 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2012 (redigerat) Fuska har en [img]-limit på 5 bilder men om du laddar upp från datorn kan du ladda upp hur många som helst. Ett tips är att göra hela inlägget som en bild och skriva texten i paint t.ex. Ska läsa guiden ordentligt senare.Ska göra den i paint så fort jag kan :) EDIT: Gjorde det i HTML för att kunna ha länkar i texten, se första posten :) Redigerat 4 Januari 2012 av KawaiiNek0 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CupCream Skrivet 14 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2012 Nu får jag äntligen andvänding för det :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 15 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2012 Fix'd Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst KawaiiNek0 Skrivet 21 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 21 Januari 2012 Fix'd http://i.imgur.com/S4zM9.jpgProblemet med en bild är ju dock att länkar blir o-klickbara :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 21 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 21 Januari 2012 (redigerat) Indexera dem bara och länka i slutet, att ha med printscreens är jävligt viktigt. Redigerat 21 Januari 2012 av Dave37 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg