Gäst datasnillet Skrivet 20 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Maj 2004 tjena hur kommer man in på safari? ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nafrali Skrivet 20 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Maj 2004 Du går in där, men om du inte har råd så kommer du inte in. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst datasnillet Skrivet 20 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Maj 2004 jag har råd men dåm släpper inte in mig en då. <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nafrali Skrivet 20 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Maj 2004 Fel på spelet. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
drage Skrivet 20 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Maj 2004 vilket spel Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nafrali Skrivet 20 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Maj 2004 Ruby eller Sapphire Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 20 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Maj 2004 det e inget fel på spelet! Man måste ha den här Berry Cash eller vad den heter. Den man behöver för att få såna här Pokéblock. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst datasnillet Skrivet 21 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Maj 2004 (redigerat) jag tror det heter pokeblock case och i så fall vet nån hur man får den? :( Redigerat 21 Maj 2004 av datasnillet Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ouagadougo Skrivet 21 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Maj 2004 Pokeblock Case menar du nog. Jag tror inte man behöver den för att komma in. Jag kom in utan. Annars så får man den av nån i en contest hall, tror det var i stan där man tävlar i Normal rank på pokemon contest (minns inte vad den heter) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst datasnillet Skrivet 21 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Maj 2004 TACK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg