Asken59 Skrivet 18 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 18 Januari 2012 (redigerat) Hej jag bara undrade om ni vet någon server man kan typ bara leka på (t ex att man gör jet tricks) och inte bara döda enemies och sånt. eller varför inte ta en egen server och göra den till en lek server? om någon är med mig så svara eller om ni vet någon lek server redan. ;) (jag kör på PS3) PSN: asken59 (men skicka inga tomma vänförfrågan tack). Redigerat 18 Januari 2012 av asken59 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JJespeRR Skrivet 18 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 18 Januari 2012 Finns det servrar på Ps3? :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GamesDean Skrivet 18 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 18 Januari 2012 Finns det servrar på Ps3? :huh:Ja. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
qwasde57 Skrivet 24 Mars 2012 Rapport Dela Skrivet 24 Mars 2012 Finns det servrar på Ps3? :huh:ja på bf3 när du trycker på multi så kommer det fram först:quick match och sedan är det under :angry: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg