Om jag skulle pm:a nån och den personen som jag pm:ade tycker att det jag skrev var elakt eller kränkande eller nåt liknande, kan jag då få en varning för det?
Bli Varnad Med Pm
så länge du inte skriver elaka o kränkande saker så är jag säker på att du slipper det problemet ;)
Om den personen änmäler dig så kan du få en varning ja!
Jag visste inte att man kan anmälla pm!
det kan man inte men man anmäler bara ett inlägg den personen har gjort
Ja men nu vet du det :D
Ja det går om jag skriver t.ex i min prestation:Om jag skulle pm:a nån och den personen som jag pm:ade tycker att det jag skrev var elakt eller kränkande eller nåt liknande, kan jag då få en varning för det?
Ratchet är min riktiga kompis och bor på Ratchet Vägen 12 (om det skulle vara sant förstås)
Och du inte vill det då kan Ratchet skicka klagomål om att jag ska ta bort det till Admin och då får jag väll 1 vecka på mig eller så
Man kan visst anmäla om PM me Omega <_<det kan man inte men man anmäler bara ett inlägg den personen har gjort
Kan man :S... det visste väl inte jag :P
Jaja.. Igentligen har det nog inte hänt någon!
Det har faktiskt nästan hänt mig om jag svarar ärligt nuJaja.. Igentligen har det nog inte hänt någon!
Så man får passa sig
Tack för alla svaren. Nu vet jag det! (detta betyder inte att jag vill avsluta denna tråden utan fortsätt skriv bara)
d e ju klasrt att man kan få varning av ett pm fast man måste bevisa d för jag såg två stycken (inga namn) i chatten ( asså för länge sen) som skrev snusk och sånt och jag anmälde d fast dom sa att jag måste ha bevis som man ska nog printa sidan om man ska anmäla så va d iallafall för mej.