Hoppa till innehåll

Helena Paparizou


Rekommendera inlägg

Går ju inte ha ett forum utan att ha en tråd om Helena Paparizou!

 

Hon är snygg och bra på att sjunga, dessutom håller hon på med en svensk comeback! Du minns väl hennes låtar My number one, gigolo, heroes, the light in our soul och the light in our soul? Sen också gruppen Antique?

 

I år har hon släppt en låt, närmare sagt en cover, 'Popular' som vann melodifestivalen förra året. Hon uppträdde med den i finalen och du kan hitta låten på iTunes, redan. Då den är släppt som en singel: http://itunes.apple.com/se/album/popular-single/id509513905

 

Sen kommer hon senare i år delta i "Let's Dance"!

 

Minns ni Helena Paparizou? Vad tycker ni om henne, vilken är hennes bästa låt?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Måste säga att hennes musik var inte så jätte dålig. Synd att hon inte blev så stor.. Jag menar. Dagens skit musik kan ju få plats mellan mina skinkor.

Det var väl ändå lite hennes fel som gav upp Sverige för ett tag, hon är ju väldigt stor i Grekland. :)

Men nu när hon ska försöka sig på en svensk comeback kanske vi får höra ny musik från henne här också. :D

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 3 månader senare...

Hoppas hon inte kommer göra skit som de andra.

Höhö, roligt att du säger det. Playmen gjorde en duet med henne och några andra i Grekland till en TV-show. Tror det nog är något du kanske inte uppskattar jättemycket. Men jag tror hon kommer även göra mer seriös musik, för under samma gala sjöng hon en nyversion av en låt hon gjort tidigare ("Poios") men den är ju på grekiska och intresserar därmed inte oss. :P

 

Men här är hennes duet, som är lite mer oseriös. Namnet på den är "All the time".

 

 

Om du vill se uppträdandet kan du se det om du klickar här. Låten finns också på iTunes och Spotify.

 

Det är inte direkt en av hennes bästa låtar, men jag tycker den är okej. Dock skulle jag gärna kunna vara utan rapparen, speciellt med hans "lyrics" i början...

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...