💬
Logga in
Fuska.se

Hur Utvecklas Feebas

20 svar · startad

hur utvecklas feebas? :huh:

vart får man tag i beauty pocke block :huh:

22 May 2004

om du inte vet så:

ta ett bär och gå till ett pokemon contest-ställe där ser du nåra maskiner gå till någan av dom (de måste va minst en person som står vid den), sen trycker du på den och gör som de står :)

hur får man feedas <_<

:angry: KAN NI INTE PÅ NÅT SÄTT KOLLA I GAMLA TRÅDAR!!!!! DET FINNS MASSOR MED TRÅDAR OM FEEBAS OCH MILOTIC!! VARENDA MÅSTE TYDLIGEN STARTA EN EGEN TRÅD OM FEEBAS!!! :angry:

Feebas finns i sex rutor i spelet på nån Route beroende på vad du har sagt vid den där damen i Berry Masters House

var ligger Berry Masters House?

23 May 2004

Jag tror att man ska gå till höger om mauville och surfa Sen går man höger hela tiden!

PS Feebas Finns inte där men du frågade! :D

asså, finns feebas i vattnet eller om man fiskar?

aha, tack då :D

sen ska man bara ge den massa beuty pokeblock ech sen ge honom en level?

24 May 2004

bra, tack igen :D

tack :D :D

25 May 2004

vem blir han när han utvecklas då?

26 May 2004
http://www.home.zonnet.nl/nab-dietrich/RSlijst/140rs.gif ----> http://www.home.zonnet.nl/nab-dietrich/RSlijst/141rs.gif
27 May 2004

Jaha okej :D

28 May 2004

ja har den! skitenkel att få!! fasst jag ska ha en milotic på lv 5 för annars lär den sig inte water pulse!!

vilken level använder ni på era pokeblocks? jag gav min feebas en i level 11 och sen massor av level 12 tills den blev mätt.sen tränade jag upp den tre level men den utvecklades inte.P.S. alla pokeblock var blue (bara torr smak).

29 May 2004

vilka berry ska man ha för att det ska bli beaytu pokeblock?

:blink:

du ska ha pamtre! du får lv 40 nåt och du måste ha fullt på beauty.. jag tog så den fick fullt och så tog jag en till och då fick den inte mer på beauty... man ska ge den gold eller indigo som det blir av pamtre.. det blir bättre om man e 4 pers!! kolla på serebii.net vad man sdka säga till barry masters fru för att få pamtre berry :D

31 May 2004

vart ligger regnskogen?? och vart ligger berry masters hus??

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in