Hoppa till innehåll

Dave37's Frågetråd


Rekommendera inlägg

Vad tycker du om mig? (om du vill long version, spelar ingen roll för mig)

Hehe, du är en roligt filur. :) På ett positivt sätt absolut, jag skrattar med dig, inte åt dig. Du var så oskyldig och ren när du först kom till fuska och KG, åh underbara tider. Jag vet inte om vi är skulden till att du slutade vara fin och oskyldig, jag tror inte det i alla fall. Men rätt som det var så blev du mycket mer... gangsterlik i dina inlägg, jag vet inte om du bara trollade eller om det var mer seriöst, men jag kände ett tag att det var lite metalkungengräns. Numera smygtrollar du bara och det är tämligen underhållande. Som alla gamla KGare har du min respekt och vänskap. ;)

 

Har du sett/kommer se The Hobbit?

Har inte sett den än men kommer antagligen se den på jullovet med min gode fader.

 

Vad tycker du om hiphopmusik?
Har väl inget direkt emot musiken i sig. Men i nästan uteslutande alla fall är lyriken inte mycket att hurra över och jag ger inte mycket för hiphopkulturen. Det är som med många andra grupperingar i samhället, "Vi är inte smarta så vi klär oss fånigt och gör meningslösa saker".
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Ja flertalet gånger, både med och utan sadel. Jag har även ridit på en elefant en gång, men då satt jag på en... bänk eller vad man ska kalla det. Det är som en sadel fast det är två sittplatser på var sida om elefanten och man sitter vinkelrätt mot färdriktningen. Var på Kolmårdens djurpark för aslänge sen om jag minns rätt. När jag tänker efter tror jag inte om jag ridit på något annat djur alls.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Ja nu precis i dagarna inte särskilt många för jag har tentor på ingående. Det är väl i så fall Minecraft, Xcom och så lite skyrim då och då.

 

Steam-spellista:

 

XCOM: Enemy Unknown

The Walking Dead

Dungeon Defenders

Total War Mega Pack - Sep 2011

Trine 2

Crysis 2 Maximum Edition

Crysis

Crysis: Warhead

Evochron Mercenary

Deus Ex: Human Revolution

Dark Star One

Fallout 3 - Game of the Year

L.A. Noire

Skyrim

Portal 2

Batman Arkham City

Patricians and Merchants

Portal

 

Fett - Klarat

Kursivt - Spelar/har spelat men inte klarat

Redigerat av Dave37
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 2 veckor senare...

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...