Hoppa till innehåll

Problem Med Iphone 4 Skärm


Rekommendera inlägg

Tjena som ni kanske har läst tidigare hos min andra inlägg så är det så att jag har problem med min Iphone 4 skärm.

Problemet är att cirka 1 cm elr en halv cm kan jag inte röra skärmen , hela vägen från sidan till sidan från botten på skärmen till cirka 1 cm upp elr en halv cm upp kan jag ej röra slärmen :(

Kan detta på nån bugg i systemet elr har skärmen dött? För jag måste veta för tänkte beställa hem en ny LCD skärm med glas. annars om det är systemet får jag lämna in den.

 

bakgrund: hände efter när jag hade sms appen på och skrev plötsligt så tryckte jag flera gånger på "Delete" asso sudda bort" men den tryckte auto på tangetbordet hela tiden och efter det så dödade jag sms appen efter ett tag när jag tog upp mobilen igen så kunde jag inte röra skärmen :S.

Har försökt med att starta om den, återställt den och andra saker. ingeting hjälpte.

 

 

SE BILDEN OM NI INTE FATTAR! :)

 

Tack! gärna snabba svarr tack :)

post-92064-1335994227_thumb.jpg

Redigerat av prestige
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 2 månader senare...

Tjena som ni kanske har läst tidigare hos min andra inlägg så är det så att jag har problem med min Iphone 4 skärm.

Problemet är att cirka 1 cm elr en halv cm kan jag inte röra skärmen , hela vägen från sidan till sidan från botten på skärmen till cirka 1 cm upp elr en halv cm upp kan jag ej röra slärmen :(

Kan detta på nån bugg i systemet elr har skärmen dött? För jag måste veta för tänkte beställa hem en ny LCD skärm med glas. annars om det är systemet får jag lämna in den.

 

bakgrund: hände efter när jag hade sms appen på och skrev plötsligt så tryckte jag flera gånger på "Delete" asso sudda bort" men den tryckte auto på tangetbordet hela tiden och efter det så dödade jag sms appen efter ett tag när jag tog upp mobilen igen så kunde jag inte röra skärmen :S.

Har försökt med att starta om den, återställt den och andra saker. ingeting hjälpte.

SE BILDEN OM NI INTE FATTAR! :)

 

Tack! gärna snabba svarr tack :)

Jag tycker att du borde gå till någon mobiläffar som Tele 2 eller något, men jag rekomenderar ThePhoneHouse, de är bra på att hjälpa till. Jag kanske inte var så mycket till hjälp :(
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...