Hoppa till innehåll

Kola_kings Frågetråd


Rekommendera inlägg

Ja, och den metallen är guldfärgad. Du kan inte påstå att det inte finns en sådan färg som guldfärgad, och jag tycker det är lämpligt att kalla "guldfärg" för "guld".

Hrm, du gör mitt projekt så mycket mer komplicerat än vad det behöver vara.

 

Ps. Det skrives turkos på svenska. Puss. Ds.

Redigerat av Draghon
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 60
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Projekt? Vad planerar du nu? :P

Hrm, ja, de du... Det ska du få se, som en blixt från klar himmel en dag!

 

Men seriöst. Guld. Källaren. Nu.

 

 

Nu en fråga. Tycker du att en åsikt är något man väljer eller bara något man har?

(Om du inte förstår vad jag menar så behöver du inte svara, jag förstår inte frågan helt själv heller).

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Hur rymlig är Draghons källare? Är den bekväm eller får du sova på det kalla betonggolvet? Matar hon dig ofta? Kan du röra dig fritt eller är du fastkedjad i väggen?

 

och

 

Jag såg förut att du spelar trummor. Vilka är dina favorittrummisar och vilken sorts musik spelar du helst/skulle vilja spela?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Hur rymlig är Draghons källare? Är den bekväm eller får du sova på det kalla betonggolvet? Matar hon dig ofta? Kan du röra dig fritt eller är du fastkedjad i väggen?

Den är faktiskt mest som en liten skrubb. Om jag varit snäll får jag en kudde att sova på, annars blir det att ligga spritt naken på golvet. Mat är sparsamt, vanligtvis blir det en blandning av gamla rester och hundmat, men ibland matar hon mig köttbitar från bordet om jag tigger lite. Jag har ett koppel runt halsen med fast längd, men inom den radien kan jag röra mig ganska fritt.

 

Jag såg förut att du spelar trummor. Vilka är dina favorittrummisar och vilken sorts musik spelar du helst/skulle vilja spela?
Det är lite lustigt att väldigt många frågar mig om favorittrummisar, jag har faktiskt aldrig kollat in specifika trummisar sådär och bryr mig inte så mycket om sånt. Jag gillar ju vissa band och kan tycka att trummisen spelar smakfullt, men det är som bandet som helhet jag gillar då.

Av det jag prövat på är kanske progressiv metal roligast, är rätt tekniskt utmanande och kan vara ganska varierande, sen är det också roligt att bara spela bra låtar oavsett hur intressanta trumspåren är.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Den är faktiskt mest som en liten skrubb. Om jag varit snäll får jag en kudde att sova på, annars blir det att ligga spritt naken på golvet. Mat är sparsamt, vanligtvis blir det en blandning av gamla rester och hundmat, men ibland matar hon mig köttbitar från bordet om jag tigger lite. Jag har ett koppel runt halsen med fast längd, men inom den radien kan jag röra mig ganska fritt.

Vad är det egentligen du talar om min kära, söta Kola? Varför berättar du sådana horribla lögner om mig? Ger jag dig inte tillräckligt med uppmärksamhet? Älskar du mig inte? :(

 

Ps. Du ska få se på guld. Ds.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Hur kommer det sig att du är #5 trots att du har medlemsnummer 736?

År av inaktivitet. Var rätt aktiv de första åren efter att jag reggade, sen har det gått långa perioder då jag inte besökt sidan alls. Så aktiv som jag varit den sista tiden har jag inte varit på väldigt länge.

 

Vad är det egentligen du talar om min kära, söta Kola? Varför berättar du sådana horribla lögner om mig? Ger jag dig inte tillräckligt med uppmärksamhet? Älskar du mig inte? :(

 

Ps. Du ska få se på guld. Ds.

Eh...jag vet inte, förlåt! Allt är lögner förstås! Snälla slå mig inte...
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Eh...jag vet inte, förlåt! Allt är lögner förstås! Snälla slå mig inte...

Kola, Kola... Min kära Kola. Det gör ont i mig när du säger sådana saker, har jag någonsin gjort dig illa? Har jag verkligen slagit dig? Jag har inga minnen av det, är du säker på att allt är som du tror att det är? :(

 

~~

Någon spelgenre du inte klarar av att spela? :P

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Skrivet (redigerat)

Kola, Kola... Min kära Kola. Det gör ont i mig när du säger sådana saker, har jag någonsin gjort dig illa? Har jag verkligen slagit dig? Jag har inga minnen av det, är du säker på att allt är som du tror att det är? :(

Eh... juste, klart du aldrig har, fånigt av mig! Ehehehe, du behandlar mig alltid väl, just det, just det...

 

Någon spelgenre du inte klarar av att spela? :P
Finns vissa jag generellt sett gillar mindre än andra, men svårt att döma ut någon helt, brukar alltid finnas vissa spel inom alla genrer som är rätt kul :P Redigerat av kola_king
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...