Hoppa till innehåll

Guild Wars 2 - 30 Betanycklar Skall Delas Ut!


erKoftw
 Dela

Rekommendera inlägg

Då jag inte hittar någon annan kategori under spel då det bara finns subdelar med pokemon och zelda osv och inte med någon kategori övriga spel? så postar jag tråden här.

 

Hej!

 

Nu är det såhär att min community har 30 beta nycklar till det kommande fantastiska spelet Guild-Wars 2 som skall lottas ut till 30 lyckliga personer.

 

Utlottningen kommer ske den 3 & 7:e Juni då 15 vinnare representeras var dag.

 

Det enda DU behöver göra är att PM:a mig för vidare instruktioner.

Själva tävlingen är simpel, registrera dig på vårt forum och skriv i en tråd för att delta.

 

Regler:

* Endast ett bidrag per person.

* Dubbelkonton är inte tillåtet. Detta kommer att kontrolleras.

* Du kan endast vinna en gång.

 

Har du inte riktigt koll på vad guild-wars 2 är så rekommenderar jag:

 

Och för att hålla dig uppdaterad inom GW2 så kolla in min andra tråd:

http://www.fragbite.se/?thread ID=1103151

 

Då vi inte vill bryta mot några regler på detta forum, så väljer vi att använda oss utav PM funktionen.

 

Dessa 30 beta-nycklar har vi fått då vi representerar Sverige inom GW2 och a-net som skapat GW2 känner till detta och vill visa sin tacksamhet.

Som ni kanske vet så är det redan en ny beta-weekend på gång, den 8-11 juni svensk tid. Vad skall ni fokusera på i denna betan? själv skall jag testa mesmer & thief och utforska WvW för det mesta, sparar PVE till release!

Vi ses i PM!

Edit - Då jag jobbar från och med nu till 21 ikväll kommer det dröja att få svar från dem som PM:ar mig, detta påverkar dock inte tävlingen ett dugg :)!

/erKoftw

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...