Smaragd Skrivet 1 Juni 2004 Rapport Skrivet 1 Juni 2004 nehe.. jag trodde du hade till emu för det e de tydligen många som har det på.. och där e de ju inbyggd GS..
Karata Skrivet 1 Juni 2004 Författare Rapport Skrivet 1 Juni 2004 io sverige (utan GS) så kan man bara få den genom pkmn channel, de e ju iofs ganska billigt (ca 300 kr) men vem köper ett spel för att ¨å en pkmn liksom
Karata Skrivet 1 Juni 2004 Författare Rapport Skrivet 1 Juni 2004 (redigerat) e de en ny regel eller? :huh: Redigerat 1 Juni 2004 av karata
Smaragd Skrivet 1 Juni 2004 Rapport Skrivet 1 Juni 2004 nej.. han heter ju hihi så han e väll nån värsta skämtare.. och JAG VILL HA GS! plus jag har channel och jag köppte inte bara det för jirachi.. men det va så kort!
Nafrali Skrivet 1 Juni 2004 Rapport Skrivet 1 Juni 2004 nej.. han heter ju hihi så han e väll nån värsta skämtare.. och JAG VILL HA GS! plus jag har channel och jag köppte inte bara det för jirachi.. men det va så kort! Samma här trode det skulle vara längre.
Smaragd Skrivet 1 Juni 2004 Rapport Skrivet 1 Juni 2004 såå boring.. men man får se den nya Pichu bros filmen so man bara kan se i Channel :P
Rekommendera inlägg