Hej jag har ett problem och det är när jag ska starta windows 7 (Jag har ubuntu med) så blir det något konstigt error DRIVER_IRQL_NOT_LESS_OR_EQUAL snälla hjälp mig!
Hej jag har ett problem och det är när jag ska starta windows 7 (Jag har ubuntu med) så blir det något konstigt error DRIVER_IRQL_NOT_LESS_OR_EQUAL snälla hjälp mig!
Ta bort nuvarande drivrutiner och installera nya.
edit* En fråga, har du nyligen installerat något ?
↗ till inläggetHmmm...Ta bort nuvarande drivrutiner och installera nya.
edit* En fråga, har du nyligen installerat något ?
Nope jag tror nog inte det! Det hände när jag spelade happy wheels (jag gjorde en level utan internet)
Och hur gör man det? Jag kanske skulle vetat om jag var på en windows dator men på en linux är jag ju nybörjare på!
ndis.sys är en nätverksdrivrutin.
Hände det när du körde Windows eller Linux? Om det hände när du körde Linux gick nätverkskortet/moderkortet sönder och du behöver köpa ett nytt.
↗ till inläggetDet hände när jag körde på windows! Och jag har installerat något kom jag på men det var för typ 3 dagar före det hände och det som jag installerade heter amnesia: The descent någonting demo från steam!ndis.sys är en nätverksdrivrutin.
Hände det när du körde Windows eller Linux? Om det hände när du körde Linux gick nätverkskortet/moderkortet sönder och du behöver köpa ett nytt.
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in