Jag har problem med Pokémon guld.
Jag är vid elitfyran, och jag klarar som mest dom 2 första.
Min bästa pokemon är Feraligatr i 65 är det för lågt?
Jag har problem med Pokémon guld.
Jag är vid elitfyran, och jag klarar som mest dom 2 första.
Det finns ingen i för låg level!
Vilka är dina andra pokemon i?
När jag gorde ligan blev jag så arg så jag köpte 16 hyper potion och varje gång jag hadde besegrat en andvände jag hyper potion det var min förta seger i ligan!
Jag har problem med Pokémon guld.Jag är vid elitfyran, och jag klarar som mest dom 2 första.
Nej, om man har Hyper Potion(och 6 Pokemon på ung. samma level) så går det bra med t.o.m. L50! Det gick för mig på L46-52...
En pokemon som är riktigt bra att ha är Tyranitar (visserligen kan man inte få den förrän man klarat ligan, men ändå). Jag brukar kunna slå typ hela ligan med bara min Tyranitar på lv 60-65.
vlken level utvecklas puppytar
vlken level utvecklas puppytar
På L45 utvecklas Pupitar till Tyranitar.
vlken level utvecklas puppytarPå L45 utvecklas Pupitar till Tyranitar.
FEL.på level.56 utvecklas Pupitar till Tyranitar.har precis fått Tyranitar. :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
FEL. Den utvecklas visst på lv 45. Din kanske inte gjorde det. Det kan bara betyda en sak. Dålig träning.
jag köpte en Pupitar i celadon eller vad den nu heter den utveklades på level 56
min är på 60 eller nåt
FEL. Den utvecklas visst på lv 45. Din kanske inte gjorde det. Det kan bara betyda en sak. Dålig träning.
Inga Pokemon som inte utvecklas av Happiness påverkas av dålig träning.(Förutom med Return och Frustration.)
vlken level utvecklas puppytarPå L45 utvecklas Pupitar till Tyranitar.
FEL.på level.56 utvecklas Pupitar till Tyranitar.har precis fått Tyranitar. :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Vilken level var den på när du köpte den?
Level 40 eller något
Level 40 eller något
Stoppade du utvecklingen?
klara ligan med TYphlosion(Eller vad det nu e)
på Lv.71
Det finns ingen dålig träning på spelet! Skaparna kan inte göra nåt sånt på spelet det skulle föressten ta mycket plats då också! Rätta leveln den utvecklas på är 56 då utvecklades i alla fall min, också står det de på den officiella pokemon hemsidan plus världens största pokedex!
i sånna fall är inte min över 60 för den har inte utvecklast.
Det finns ingen dålig träning på spelet! Skaparna kan inte göra nåt sånt på spelet det skulle föressten ta mycket plats då också! Rätta leveln den utvecklas på är 56 då utvecklades i alla fall min, också står det de på den officiella pokemon hemsidan plus världens största pokedex!
I Pokemon Stadium 2 står det tydligt att Tyranitar utvecklas på L 45.
klara ligan med TYphlosion(Eller vad det nu e)på Lv.71
mmmmmmmmm.................
min typhlosion var på lv 46 när jag klarade dom men jag hade alla attacker men det var fire spin,flameweeal(eller vad den heter),flametrower och en tilll men bara eld attacker och klarade alla men inte den sista men jag använde alkamazam(eller vad den heter) så klarade alla......................... :evil:
I min pokemon gudie står det inte 45 eller 56 utan det står att den utväcklas i level 55.
Larvitar l:30 > Pupitar
Pupitar l:55 > Tyranitar
Lite fakta om Tyranitar:
Pupitar utväcklas till Tyranitar i level 55
Type: Rock/Dark
Special attack: *** av 3
Special defense ** av 3
Hp: ** av 3
Speed: ** av 3
Attack: *** av 3
Defense: ** av 3
Attacker:
Bite: lär den sej deräckt
Ler: samma här
Sandstorm: level 8
Screech: level 15
Rock slide: level 22
Thrash: level 29
Scary face: level 36 och 38
Crunch: level 43 och 47
Earthquake: level 50 och 56 och 61
Hyper beam: level 57 och 65 och 75
Hoppas ni har nytta av det!
I min pokemon gudie står det inte 45 eller 56 utan det står att den utväcklas i level 55.
Larvitar l:30 > Pupitar
Pupitar l:55 > Tyranitar
Lite fakta om Tyranitar:
Pupitar utväcklas till Tyranitar i level 55
Type: Rock/Dark
Special attack: *** av 3
Special defense ** av 3
Hp: ** av 3
Speed: ** av 3
Attack: *** av 3
Defense: ** av 3
Attacker: