Hoppa till innehåll

Projekt: Crimemaster


Lordkiller
 Dela

Rekommendera inlägg

Tjenare!!! :D

 

Jag har alltså skapat ett textbaserat online spel vid namn Crimemaster. Prova gärna på spelet och säg vad ni tycker. Min tanke är att om sidan börjar dra in pengar ska dessa gå till vidare utveckling av sidan för att kunna förbättra för spelarna

 

http://www.crimemaster.se

 

Kom gärna med tips och råd vad som ni tycker bör förbättras.

 

sidan är fortfarande under utveckling och ska förbättras allt eftersom, Kommer lägga ner min själ i att få detta och bli bra för spelarnas och min egen skull.

 

Tack i förväg!

 

Maffian, fruktad och respekterad men även avskydd och föraktad. Nutidens maffia är mer hänsynslös än någonsin tidigare och deras brott skördar tusentals offer dagligen. Lagens väktare kämpar som aldrig förr men har trots detta tappat kontrollen, när de väl lyckas med att gripa en maffiamedlem så är många strax på fri fot igen genom kontakter på utsidan eller med mutor. Det har aldrig tidigare varit sådan kaos i världen som idag, det finns inte något land eller samhälle som inte är korrupt med presidenter och företagsledare som visar sig ha anslutningar till maffian. Maffian har gjort ett snabbt och kraftigt intåg i samhället med avrättningar och utpressningar för att få kontroll och makten över världen.

 

 

Några finner lyckan i den undre världen och skapar sig en stor förmögenhet med nära inpå oändligt inflytande och makt. Som medlem i maffian begår du brott för att förbättra dina färdigheter och vinna respekt. I början är du en gröngöling på uppstart inom brottens bana och ju mer du spelar och utför brott desto mer stiger du i rankerna och din skicklighet ökar. Det kan vara svårt att klara sig på egen hand, då heder och samvete nu är en bristvara, där attacker kan komma från vem som helst, så därför ansluter sig många till någon av maffiafamiljerna eller startar sin egna familj. När du väl blir utsatt för mordförsök kan det vara bra att ha personer på din sida.

 

//Mvh Lordkiller

 

 

Redigerat av Lordkiller
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 1 månad senare...

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...