Hoppa till innehåll

Foreveralone?


Rekommendera inlägg

Hej!

Jag har ingen flickvän och jag känner mig lite ensam. Det finns en i klassen som jag är lite kär i till "utseendet" men inte till hur hon är! Jag vill ha en flickvän med samma intressen som jag (mina intressen är datorn, spel, tv spel (online) ) Men ingen tjej som gillar mig i min klass gillar det! Jag undrar om det finns typ någon hemsida där det är sånna med mitt intresse som är singlar! Som typ till ett exempel www.minecraftsingel.com eller något!

Ps

Jag är 11 år! Och det känns konstigt om jag har en flickvän som är större en mig! :P

Ds

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

nej, akta dig för nätdejting, du vet ju inte nåt om va för ev sliskig äckelgubbe som låtsas vara nån ung snygg tjej, du kan råka riktigt illa ut, så big no no ok? men att hänga på olika intresseforum o snackar med folk med samma intresse e ju alltid najs, ingen aning om sidan du skrev, jag e 32, så e nog lite gammal för sidan skulle jag tro, ta det lugnt o ta hand om dig, kärleken har en förmåga att dyka upp när man minst anar det, när man inte letar, så vips möts era ögon, och vem vet, kanske säger det klick? så va det med mig o min man som just tagit sitt liv tyvärr... tröstar mig att han har funnit ro, att han slipper ha så ont i själen... så när du väl träffar din kärlek, ta hand om henne, var snäll, spela inte cool, vi tjejer gillar mys o gos o att killen vågar visa hur mycket han tycker om en, gör gulliga små saker som plockar en blomma, sånt som bara är gulligt o som inte kostar pengar, kan man hitta på nåt som får tjejen att känna sig speciell ofta o som inte kostar nåt visar det att du anstränger dig, att köpa saker e för lätt, bara fel tjejer gillar dyra presenter, dem ska du akta dig för, de kommer att bedra dig så fort en annan kille lockar med mer pengar.. bara äkta kärlek håller genom allt, till o med bortom döden, peter är och kommer alltid vara mitt livs kärlek, varje dag visade han hur mycket han älskade mig, min tidigare killar har behandlat mig illa, men nästan 1,5 år fick jag vara djupt förälskad i utan tvekan jordens underbaraste man... mycket text nu, sorry... :cry:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 2 veckor senare...

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...