Hoppa till innehåll

Nyaste Uppdateringen Av Min Sida, Vad Tycker Ni?


Epixa
 Dela

Rekommendera inlägg

Jag har fifflat med min sida ganska länge och nu börjar den vara ganska snygg, Om ni kommer ihåg sist jag frågade så kanske ni tycker denna är snyggare? SÅ Nu undrar jag tycker ni denna sida är snygg, och vad är dåligt med den?

 

Pausebreak

 

Nu gör jag inte sådana här trådar för reklam nej, utan för att se vad folk tycker om min sida och hur jag kan göra den bättre / snyggare.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 2 månader senare...

Varför hostar du sidan på webs.com? Använd 000webhost eller dylikt istället. Hursomhelst, designen ser okej ut. Kanske aningen mörkare nyans av vit som bakgrund istället för helvitt? Samma sak här ang. dina länkar, byt färg och trixa lite med det. Jag hoppas också att du inte tänkt använda sidan sådär då när man klickar på ett menyval hamnar man på en annan sida som inte alls är lik.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Varför hostar du sidan på webs.com? Använd 000webhost eller dylikt istället. Hursomhelst, designen ser okej ut. Kanske aningen mörkare nyans av vit som bakgrund istället för helvitt? Samma sak här ang. dina länkar, byt färg och trixa lite med det. Jag hoppas också att du inte tänkt använda sidan sådär då när man klickar på ett menyval hamnar man på en annan sida som inte alls är lik.

Har inte haft tid att fixa det. Känns lite smått meningslöst. // De andra flikarna. Redigerat av Nimrood
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...