💬
Logga in
Fuska.se

Äntligen

29 svar · startad · 🔒 låst

↗ till inlägget

O.o? min kompis Loise hackade mig hon gav mig lösenordet idag när jag loggade in hade hon eller någon förstört allt för mig och stulit några bilder :cry:

vi har inget torg i våran by..

Är det möjligt att denna "Loise" är en högerpolitisk spion som försöker rekrytera ungdomar för att utföra en kupp mot staten Sverige?

översetning tak...

↗ till inlägget

översetning tak...

han ondrar om sabbinas kåmpis er en spion (som james bond 007 XD)
Trådstartare #24
↗ till inlägget

Är det möjligt att denna "Loise" är en högerpolitisk spion som försöker rekrytera ungdomar för att utföra en kupp mot staten Sverige?

hon är min "kompis" hon går i samma klass och skolla som jag (börjar käna mig nertryckt)

mm ok tak so miket men ja vil seja en sak inan ja oker hem til min mama:

her er saken XD

------------

------------

Sabinas kåmpis komer aldrig bli lika tuf som jäjms bånd 007 ):<

Din "kompis"? Fan vad elakt! Det är faktiskt olagligt att hacka in sig på folks konton, så du kan nog anmäla henne och så får hennes föräldrar skälla ut henne ;) Prata med dina föräldrar och be dem snacka med er klassföreståndare och hennes föräldrar :)

tyker du åm jäjms bånd läjtån?

↗ till inlägget

tyker du åm jäjms bånd läjtån?

jak trår hon gör dät!! jak gilar jäjms bånd 007!!!! XDXD
Trådstartare #29
↗ till inlägget

Din "kompis"? Fan vad elakt! Det är faktiskt olagligt att hacka in sig på folks konton, så du kan nog anmäla henne och så får hennes föräldrar skälla ut henne ;) Prata med dina föräldrar och be dem snacka med er klassföreståndare och hennes föräldrar :)

Tror hon kommer vara mer rädd för mig på mondag hahaha :rolleyes:

Nerspammad tråd, låses.

🔒 Tråden är låst och kan inte längre besvaras.