varfla Skrivet 4 Januari 2013 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2013 (redigerat) Hej! Jag söker en clan som är 12-15 år gamla eller äldre. Jag är just nu 12/5 men jag fyller år snart. Detta ska vara en seriös clan, man måste vara aktiv! Jag har tyvärr ingen server som vi kan öva på. Jag skulle vilja att ni är low-mid skillade, jag är själv Low Och om vi förlorar eller det går dåligt ska man inte skrika och typ ta sönder tagentbordet. Det skulle med vara roligt om man kunde träffas på dh ngn gång. Jag har inget namn på clanen skulle vilja ha hjälp med det. Skulle vilja ha 5-10 personer med i clanen. Det är inget krav på skype men skulle vilja att ni har det. Ts3 funkar med men jag har ingen sån hära server eller vad dom nu heter. Om ni skulle vara intreserade adda mig i steam, adda: x_7_ Redigerat 4 Januari 2013 av varfla Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
loopen Skrivet 4 Januari 2013 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2013 Fel ställe att fråga på, fråga på Fragbite istället. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
varfla Skrivet 4 Januari 2013 Författare Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2013 okej, tackar för detta svar ska fråga där Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mattias10 Skrivet 4 Juni 2013 Rapport Dela Skrivet 4 Juni 2013 (redigerat) Gulligt inlägg! Som ovan skriben skriver är nog fragbite bättre!Men lycka till i ditt CS spelande! Redigerat 4 Juni 2013 av Mattias10 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
loopen Skrivet 4 Juni 2013 Rapport Dela Skrivet 4 Juni 2013 Gulligt inlägg! Som ovan skriben skriver är nog fragbite bättre! Men lycka till i ditt CS spelande!bra bump Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
V0LFI Skrivet 4 Juni 2013 Rapport Dela Skrivet 4 Juni 2013 Well.. CS.16 är ute för mig.. Just nu är det CS:GO som gäller ! Vill du spela det så är det bara att adda wolfi1996 på steam. ANnars om du ändå vill ses på dreamhack är det lugnt <3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.