Lampa Skrivet 3 April 2013 Rapport Dela Skrivet 3 April 2013 Hej!Jag har skaffat en iPhone 5 för ungefär 3 veckor sedan. Jag har lite privata bilder på min mobil och familjen brukar använda den så jag vill inte att dom ska kunna komma in till mina bilder.Är det någon som vet vad man kan göra för att till exempel fixa password till mina "Bilder" Jag vill inte ha någon ny map som jag ska överföra bilderna dit men jag vill ha passwordet på appen "bilder" där som själv sparas. Tack i förhand och hoppas att jag får ett bra svar på detta inom kort ; )Mvh: Lampa (The cs king) haha skojar : p Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Epixa Skrivet 4 April 2013 Rapport Dela Skrivet 4 April 2013 Finns appar sök bara runt lite. Har själv sökt efter sådana appar. Kom bara fram till att alla seriösa kostade. Typ App Locker eller liknande. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Master1 Skrivet 28 September 2013 Rapport Dela Skrivet 28 September 2013 Jag tror inte det går mvh master1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Epixa Skrivet 28 September 2013 Rapport Dela Skrivet 28 September 2013 Jag tror inte det går mvh master1Det går har hittat appar som säger sig göra det. Men dock så kostar alla trovärdiga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
V0LFI Skrivet 30 September 2013 Rapport Dela Skrivet 30 September 2013 Går ett dölja bilder som du tar kort med kameran på telefon.. Isåfall får du ta kort.. sedan flytta denna bild till en mapp.. som jag inte vet hur dem gör den låst/gömd (tro inte på sådana här appar, de flesta är fake :) ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Epixa Skrivet 30 September 2013 Rapport Dela Skrivet 30 September 2013 Går ett dölja bilder som du tar kort med kameran på telefon.. Isåfall får du ta kort.. sedan flytta denna bild till en mapp.. som jag inte vet hur dem gör den låst/gömd (tro inte på sådana här appar, de flesta är fake )Packar de bara till zip och lösenordskyddar dom. och Öppnar de sedan med Filemanager Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
V0LFI Skrivet 30 September 2013 Rapport Dela Skrivet 30 September 2013 Packar de bara till zip och lösenordskyddar dom. och Öppnar de sedan med Filemanager Tänkte att det inte gick i låsta iOS :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Epixa Skrivet 30 September 2013 Rapport Dela Skrivet 30 September 2013 Tänkte att det inte gick i låsta iOS Ojj jag tänkte Android nu men kanske går ios med xD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.