Hej! Jag är en tjej som söker efter ett gammalt PC spel som heter Sunes party. Hade det när jag var mindre då man fick köpa det i glassbilen för typ 25 kr! Nu letar jag som en galning efter detta roliga spel igen är det någon som har det så betalar jag gärna mycket för det :) ! Skriv
Söker Ett Gammalt Pc-Spel
Det är alltid möjligt att få tag på. Men tyvärr har jag inge. Googlade och hittade Torrent sidor med det. Jag vet forumets regler om det. Jag får inte prata om liknande eller så och då rekummmenderar jag dig att köpa det om det finns någonstans.
↗ till inläggetDet är alltid möjligt att få tag på. Men tyvärr har jag inge. Googlade och hittade Torrent sidor med det. Jag vet forumets regler om det. Jag får inte prata om liknande eller så och då rekummmenderar jag dig att köpa det om det finns någonstans.
Det finns tyvärr inte längre! Har pratat både med utgivaren och författarna till sune. Det slutades tillverkas -99. :( Nu måste jag hitta någon som har det :) Hittade själv inga torrentsidor om sunes party, bara pussjakten som jag inte vill ha! typiskt,.
Jag har det spelet Spelar det inte längre dock
↗ till inläggetJag har det spelet Spelar det inte längre dock
var en broder och sälj det till tösen
↗ till inläggetFinns 1 problem Hon / han som vill ha det kan bo var som helst i sverige.var en broder och sälj det till tösen
↗ till inläggetFinns 1 problem Hon / han som vill ha det kan bo var som helst i sverige.
det är därför vi har ett postsystem
Bra tänkt väntar dock lite tills personen ifråga skriver i tråden igen
Någon som vet vart man köper zoo tyconn dinosaur digs snälla jag ber berätta eller om ni inte vet skriv hur mycket och vill inte att det ska va så mycket repor på skivan inga alls faktiskt men snälla skriv
↗ till inläggetNågon som vet vart man köper zoo tyconn dinosaur digs snälla jag ber berätta eller om ni inte vet skriv hur mycket och vill inte att det ska va så mycket repor på skivan inga alls faktiskt men snälla skriv
↗ till inläggetVad ska jag göra där då
Vad ska jag göra nu jag fattar inte vart kan jag köpa spelet
↗ till inläggetköp det på nätet förslagsvis vad tror du google och internet är skapat för?Vad ska jag göra där dåVad ska jag göra nu jag fattar inte vart kan jag köpa spelet
↗ till inläggetköp det på nätet förslagsvis vad tror du google och internet är skapat för?
Vad tror du hen frågar här för ditt jävla spån?
↗ till inläggetNågon som vet vart man köper zoo tyconn dinosaur digs snälla jag ber berätta eller om ni inte vet skriv hur mycket och vill inte att det ska va så mycket repor på skivan inga alls faktiskt men snälla skriv
http://cdon.se/spel/zoo_tycoon_complete_collection_exclusive-882708
Här kan du köra alla Zoo Tycoon för 50 spänn plus frakt