💬
Logga in
Fuska.se

Cs:go Gratis Helg..

9 svar · startad

Trådstartare #1

Tja, Såg på steam att det är gratis weekend för cs:go, Men hittar inte någonstans vart man kan ladda ner det.. 

Köpte skiten istället. Är trög i huvudet idag så kanske jag som missuppfattade något.

↗ till inlägget

Tja, Såg på steam att det är gratis weekend för cs:go, Men hittar inte någonstans vart man kan ladda ner det.. 

Köpte skiten istället. Är trög i huvudet idag så kanske jag som missuppfattade något.

Vart läste du detta  ? ^^

Loggade in på steam för att se om jag kunde hitta det. Det var längst upp i spel-menyn där alla ens spel ligger.

Det kanske var testa i 3-4 dagar gratis :)

17 May 2013
↗ till inlägget

Du behövde ju bara starta om steam...

V0LFI gillar det här

Nu ska vi inte vara sånna!

27 May 2013
Trådstartare #8

Nej jag behövde inte bara starta om steam.. Som vanligt är det alltid fullt med överskattade luffare här.

3 Jun 2013
↗ till inlägget

Nej jag behövde inte bara starta om steam.. Som vanligt är det alltid fullt med överskattade luffare här.

Men iallfall hoppas du tycker CS:GO är ett grymt spel ! Skicka PM till mig om du vill mötas någon dag! XD

↗ till inlägget

Du behöver även trycka på Bibliotek/Library

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in