Tja, Såg på steam att det är gratis weekend för cs:go, Men hittar inte någonstans vart man kan ladda ner det..
Köpte skiten istället. Är trög i huvudet idag så kanske jag som missuppfattade något.
Tja, Såg på steam att det är gratis weekend för cs:go, Men hittar inte någonstans vart man kan ladda ner det..
Köpte skiten istället. Är trög i huvudet idag så kanske jag som missuppfattade något.
↗ till inläggetTja, Såg på steam att det är gratis weekend för cs:go, Men hittar inte någonstans vart man kan ladda ner det..
Vart läste du detta ? ^^
Loggade in på steam för att se om jag kunde hitta det. Det var längst upp i spel-menyn där alla ens spel ligger.
Det kanske var testa i 3-4 dagar gratis :)
↗ till inläggetTja, Såg på steam att det är gratis weekend för cs:go, Men hittar inte någonstans vart man kan ladda ner det..
Du behövde ju bara starta om steam...
Nu ska vi inte vara sånna!
Nej jag behövde inte bara starta om steam.. Som vanligt är det alltid fullt med överskattade luffare här.
↗ till inläggetNej jag behövde inte bara starta om steam.. Som vanligt är det alltid fullt med överskattade luffare här.
Men iallfall hoppas du tycker CS:GO är ett grymt spel ! Skicka PM till mig om du vill mötas någon dag! XD
↗ till inläggetNej jag behövde inte bara starta om steam.. Som vanligt är det alltid fullt med överskattade luffare här.
Du behöver även trycka på Bibliotek/Library
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in