Hoppa till innehåll

Blir Nertabbad Och Dylikt...


Xorbit
 Dela

Rekommendera inlägg

För inte så hemskt längesen började jag märka att jag blir nertabbad när jag spelar. Har försökt avsluta diverse olika processer men vet fortfarande inte vilken som tabbar ner mig. Det händer inte bara när jag spelar heller. Som nu när jag skriver detta, tabbar den ur fönstret så att jag missar tre bokstäver, sen tabbar den tillbaka igen. Lite luddigt förklarat men jag hoppas det räcker. Bifogar en bild på aktiveterna jag har uppe när det händer.

 

Det hade varit ganska skönt om detta varit det enda problemet jag hade. Men nej, så lätt ska det inte få vara.. -.-

Detta är väldigt svårt att förklara eftersom jag aldrig sett något liknande innan. Jag tror hela grafiken startas om elr nåt i den stilen. Det som händer är att skärmen blir svart, det kommer upp en liten ruta i Windows 98 stil och det står nåt i stil med "programmet kräver inte längre någon åtgärd" knappen jag kan trycka på säger "Återgå nu" elr nåt sånt. Trycker jag på knappen blir skärmen svart och börjar leta efter signal på olika lägen (hdmi, DVI, etc).

 

Börjar bli riktigt irriterad på detta och har fått mej dödad i diverse spel.

Snälla hjälp! 

 

Misstänker nåt strul med grafikkortet. Har ett radeon HD 7950.

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Den förbereder windows för att använda "grundläggande teman" för att visa fönstret* Och sen ändrar den tillbaka när du tryckt på det?

 

Känns som problemet inte är grafikkortet. Känns som något virus som är till för att jävlas.

Formatera datorn kanske fungerar. Om det fortsätter så är det någon del i datorn som krånglar.

 

Men skaffa ett redigt antivirus.

 

 

Har själv varit med om att den avmarkerar fönstren automatiskt utan anledning.

 

Och har en polare musen cpar för och hans tangentbord skriver av sig automatiskt

 

 


Eller installera linux.

Redigerat av Epixa
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Skrivet (redigerat)

Skulle helst velat slippa omformatera.

Inga knappar fastnar.

Osäker på om det är ett virus elr inte. Laddar inte ner mycket alls så har väldigt svårt att tro att det skulle vara så. 

Någon som vet om det finns drivrutiner till 7950 utan att jag behöver ladda ner AMD Catalyst? Hatar det programmet, och skulle inte bli förvånad om det är drivrutiner som spökar :/

 

"Den förbereder windows för att använda "grundläggande teman" för att visa fönstret* Och sen ändrar den tillbaka när du tryckt på det?"

Förstår inte riktigt vad du menar här? 

Redigerat av Xorbit
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...