Hoppa till innehåll

Fän Ett Skit Spel Jag Gjort :d


Epixa
 Dela

Rekommendera inlägg

JO Jag satte mig ner och hade tråkigt denna dag och kom på...

 

JAG VILL GÖRa ett Spel i FLASH (RIKTIGA FLASH) de som Adobe tar betalt  för...

 

OCh då gick jag in på thepiratebay och den biten behöver jag inte berätta mer..

 

men Nu är det så att jag vill ha ideeeer och som borde vara med o osv.. 

 

http://terrariaworld.hostoi.com/Overpower%20Driving%20in%20A%20retard%20worl%20with%20a%20pizza%20shop.swf

 

V1 http://terrariaworld.hostoi.com/Overpower%20Driving%20in%20A%20retard%20worl%20with%20a%20pizza%20shop%20v1.swf

 

Ta inte nått personlogt de är det sämsta skiten på länge xd satt bara 40 minuter och med några tuts.     

 

 

Seen  vill jag att ni ska komma med tips som ska vara så overkliga som möjligt.

 

Blir rätt tråkigt om de är värklighet allt juee ("E" annars får jag skit för rättstavning xd)

Redigerat av Epixa
  • Gilla 1
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Har gjort en liten uppdatering med Grafiken ... Kanske lite mer. dock blir den segare och segare att ladda :Å får lägga in meny och loadingbar... 

 

http://terrariaworld.hostoi.com/Overpower%20Driving%20in%20A%20retard%20worl%20with%20a%20pizza%20shop%20v1.swf

Redigerat av Epixa
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Jesper93

För mig kändes spelet som ett spel man kan spela när man har tråkigt att bara köra runt i en bil och inte kunna göra mycket suger jag kunde tillexempel inte gå in i pizzerian och beställa nåt utan bara köra förbi.

 

Spelet i sig behöver mer tid att fixas men med tiden om du lägger ner riktigt mycket tid epixa så kan jag se att spelet kommer att bli nåt 

 

Tips från mig

 

1. Fixa så man kan göra uppdrag

 

2. Fixa så man kan Gå in i tillexempel Pizzerior Butiker eller liknanade

 

3 Gör spelet lite svårare har kvar att man kan hoppa med bilen men lägg till saker som man inte förväntar sig spela spelet cat mario så förstår du hur jag menar.

 

Just nu så får spelet bara 4/10

Redigerat av Jesper93
  • Gilla 1
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

För mig kändes spelet som ett spel man kan spela när man har tråkigt att bara köra runt i en bil och inte kunna göra mycket suger jag kunde tillexempel inte gå in i pizzerian och beställa nåt utan bara köra förbi.

 

Spelet i sig behöver mer tid att fixas men med tiden om du lägger ner riktigt mycket tid epixa så kan jag se att spelet kommer att bli nåt

 

Tips från mig

 

1. Fixa så man kan göra uppdrag

 

2. Fixa så man kan Gå in i tillexempel Pizzerior Butiker eller liknanade

 

3 Gör spelet lite svårare har kvar att man kan hoppa med bilen men lägg till saker som man inte förväntar sig spela spelet cat mario så förstår du hur jag menar.

 

Just nu så får spelet bara 4/10

Kunde gå in i butiken i första versionen klicka på dörren
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...