Epixa Skrivet 28 September 2013 Rapport Dela Skrivet 28 September 2013 (redigerat) JO Jag satte mig ner och hade tråkigt denna dag och kom på... JAG VILL GÖRa ett Spel i FLASH (RIKTIGA FLASH) de som Adobe tar betalt för... OCh då gick jag in på thepiratebay och den biten behöver jag inte berätta mer.. men Nu är det så att jag vill ha ideeeer och som borde vara med o osv.. http://terrariaworld.hostoi.com/Overpower%20Driving%20in%20A%20retard%20worl%20with%20a%20pizza%20shop.swf V1 http://terrariaworld.hostoi.com/Overpower%20Driving%20in%20A%20retard%20worl%20with%20a%20pizza%20shop%20v1.swf Ta inte nått personlogt de är det sämsta skiten på länge xd satt bara 40 minuter och med några tuts. Seen vill jag att ni ska komma med tips som ska vara så overkliga som möjligt. Blir rätt tråkigt om de är värklighet allt juee ("E" annars får jag skit för rättstavning xd) Redigerat 29 September 2013 av Epixa 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 28 September 2013 Rapport Dela Skrivet 28 September 2013 Du vill bygga vidare på detta spelet eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Epixa Skrivet 28 September 2013 Författare Rapport Dela Skrivet 28 September 2013 Du vill bygga vidare på detta spelet eller?Ja Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BURK Skrivet 28 September 2013 Rapport Dela Skrivet 28 September 2013 10/10 mycke bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 28 September 2013 Rapport Dela Skrivet 28 September 2013 JaVarför det det är fan perfekt som det är!!!! :Cool: (kommer kanske med mer konstruktiv feedback senare) 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Epixa Skrivet 29 September 2013 Författare Rapport Dela Skrivet 29 September 2013 (redigerat) Har gjort en liten uppdatering med Grafiken ... Kanske lite mer. dock blir den segare och segare att ladda :Å får lägga in meny och loadingbar... http://terrariaworld.hostoi.com/Overpower%20Driving%20in%20A%20retard%20worl%20with%20a%20pizza%20shop%20v1.swf Redigerat 29 September 2013 av Epixa Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Jesper93 Skrivet 29 September 2013 Rapport Dela Skrivet 29 September 2013 (redigerat) För mig kändes spelet som ett spel man kan spela när man har tråkigt att bara köra runt i en bil och inte kunna göra mycket suger jag kunde tillexempel inte gå in i pizzerian och beställa nåt utan bara köra förbi. Spelet i sig behöver mer tid att fixas men med tiden om du lägger ner riktigt mycket tid epixa så kan jag se att spelet kommer att bli nåt Tips från mig 1. Fixa så man kan göra uppdrag 2. Fixa så man kan Gå in i tillexempel Pizzerior Butiker eller liknanade 3 Gör spelet lite svårare har kvar att man kan hoppa med bilen men lägg till saker som man inte förväntar sig spela spelet cat mario så förstår du hur jag menar. Just nu så får spelet bara 4/10 Redigerat 29 September 2013 av Jesper93 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Epixa Skrivet 29 September 2013 Författare Rapport Dela Skrivet 29 September 2013 För mig kändes spelet som ett spel man kan spela när man har tråkigt att bara köra runt i en bil och inte kunna göra mycket suger jag kunde tillexempel inte gå in i pizzerian och beställa nåt utan bara köra förbi. Spelet i sig behöver mer tid att fixas men med tiden om du lägger ner riktigt mycket tid epixa så kan jag se att spelet kommer att bli nåt Tips från mig 1. Fixa så man kan göra uppdrag 2. Fixa så man kan Gå in i tillexempel Pizzerior Butiker eller liknanade 3 Gör spelet lite svårare har kvar att man kan hoppa med bilen men lägg till saker som man inte förväntar sig spela spelet cat mario så förstår du hur jag menar. Just nu så får spelet bara 4/10Kunde gå in i butiken i första versionen klicka på dörren Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
V0LFI Skrivet 30 September 2013 Rapport Dela Skrivet 30 September 2013 Lägg in lite hopp ljud :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Epixa Skrivet 30 September 2013 Författare Rapport Dela Skrivet 30 September 2013 Lägg in lite hopp ljud Problemet är ju de vart man ska få ljudet ifrån. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BURK Skrivet 2 Oktober 2013 Rapport Dela Skrivet 2 Oktober 2013 Kan man lägga in mp3 filer i spelet? Som musik alltså? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Epixa Skrivet 2 Oktober 2013 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Oktober 2013 Kan man lägga in mp3 filer i spelet? Som musik alltså?Ja förmodligen? eller va? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.