Mr_Chef Skrivet 23 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Maj 2004 Hur ändrar man Vinylernas färg i NFS Undergruond?:wacko: <_< ser att alla andra bilarna har det men hur ficksar man d! har försökt på alla sätt och vis :blink: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sleeping Dragon Skrivet 30 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Maj 2004 Jag har också prövat. Det gick inte för mig heller :angry: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cherokee Skrivet 19 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2004 Det går tyvärr inte att färga vinylerna på Pc så det går förmodligen inte på Xbox heller Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mik@el Skrivet 20 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Juni 2004 det gor om man gor in po det stellet som man molar fast det gor inte po uniq vinyler. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypacker Skrivet 20 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Juni 2004 va, jag fatta inte vad du mena mik@el... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg