Neej använder man vissa fusk (som te x att spawna bilar) kan man inte klara till 100%. Det kommer varningskyltar om det innan man sparar (om man fuskat vill säga).
Gta vc
Jag har det.
Jag ligger på uppdraget med golfaren.
jag använder fusk men jag har klarat 100%
Det beror på vilket fusk man använder...
okej! jag använde alla vapen,liv,body armour och sen hotring racer
då kan man inte det men du kanske inte sparade??
jo jag sparade o allt! men det står 100%
Kom det fram varningar innan du sparade?
ja jag har för mig det men jag e inte säker! hur så?=
man kan klarade med fusk det står på www.gtasajten.com men man får bara fixa en bil
Det beror på vilket fusk man använder...
Ja, jag har hört att man bara kan få upp til 98% om man använder fusken för att spawna bilar sen nåt till kommer inte ihåg! Men vad är spawna för nåt?
Att de kommer fram.
har ungefär 50% men jag åker mest omkring och har skoj
är det sant att när man har klarat spelet till 100% kan man hyra typ body guards och få sitt liv/armor up till 200? :D
Jag har klarat ut det för länge sen :D
NightShade: Ja, det är sant.
min polare varva de på 6 timmar :shock:
ni vet det där updraget att man ska styra en mini helikopter kan någon ge ett bra tips hur man styr den snabt
ps hur många updrag måste man klara för att det ska finnas helikoptrar i flygplatsen :D
ps hur många updrag måste man klara för att det ska finnas helikoptrar i flygplatsen :D
Det finns inga helikoptrar på flygplatsen, men så fort du fått hela kartan så kommer helikoptrarna fram runt om i stan.
ni vet det där updraget att man ska styra en mini helikopter kan någon ge ett bra tips hur man styr den snabt
använd numpaden.
nån som har ett tips till uppdraget the shotist??
och mitt ljud krånglar.. jag tror det är mitt antal högtalare men även om jag stänger av ljudet hackar spelet... det är inte datorn. nån som har ett tips?