💬
Logga in
Fuska.se

Var Finns Hm07 Waterfall?

26 svar · startad

Trådstartare #1

Pokenmon Sapphire:

Jag har letat överallt efter HM07 Waterfall, man har inte hittat det.

Var finns den nånstans?

Senast ändrad:

I Cave of Origin.

25 May 2004
Trådstartare #3

på vilken route ligger den?

I Sotopolis City!

I groudon grottan

Trådstartare #6

nu har jag fått flera olika budskap här..

vilken route?

det e i en stad som heter Sotopolis city som ligger på vatten det e som om den ligger i en stor krater efter en vulkan.. den e omringad av berg och man måste klara Team aqua/magma för att komma in och man ska ha dive mm!

där kyogre/grodoun är ta alla bollar nån av dem kommer finnas en HM

26 May 2004
Trådstartare #9

har kommit dit nu. men dörren till gymet är låst, och jag får inte komma in i cave of origin.

hur kommer man in i gymmet och grottan?

du ska leta under vattnet efter en likadan grottingång som när du ska in i staden men det ska ligga en ubåt där.. sen klarar du bara den undervattensgrottan som den heter där team magma/aqua är och då ska du in i staden igen och in i cave of origin fånga eller klå groudon/kyogre på nåt sätt och sen kan du komma in i gymmet och klara det.. hoppas du klarar isen i gymmet... det e kul..

27 May 2004
Trådstartare #11

var finns team aqua eller om det var magma? jag hittade ubåten med inte dem..

var finns de??

när du hittat ubåten ska du dyka upp inne i den grottan så kommer du till Seafloor Cavern... ;)

Trådstartare #13

okej. tack!

det finns en master ball där också (om de nu va där), ta den, jag missade den :P

det e i Secret Hideout! som master ball e...

28 May 2004

finns det en master ball där??!!

Då missade jag den totalt!

om du inte har slått ut team aqua/magma (sapphire/ruby) så kan du fortafarande få den :)

Senast ändrad:

1 Jun 2004

aaa.. som på blå gul röd då lr??

man får den när ,man klått givoanni i det jättehöga huset av presidenten :) på guld/silver får man den av Prof.elm

mmhh... ja håller me. nu måste man ju antingen hitta den i det där huset eller vinna den!!

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in