Pokenmon Sapphire:
Jag har letat överallt efter HM07 Waterfall, man har inte hittat det.
Var finns den nånstans?
Pokenmon Sapphire:
Jag har letat överallt efter HM07 Waterfall, man har inte hittat det.
Var finns den nånstans?
I Cave of Origin.
på vilken route ligger den?
I Sotopolis City!
I groudon grottan
nu har jag fått flera olika budskap här..
vilken route?
det e i en stad som heter Sotopolis city som ligger på vatten det e som om den ligger i en stor krater efter en vulkan.. den e omringad av berg och man måste klara Team aqua/magma för att komma in och man ska ha dive mm!
där kyogre/grodoun är ta alla bollar nån av dem kommer finnas en HM
har kommit dit nu. men dörren till gymet är låst, och jag får inte komma in i cave of origin.
hur kommer man in i gymmet och grottan?
du ska leta under vattnet efter en likadan grottingång som när du ska in i staden men det ska ligga en ubåt där.. sen klarar du bara den undervattensgrottan som den heter där team magma/aqua är och då ska du in i staden igen och in i cave of origin fånga eller klå groudon/kyogre på nåt sätt och sen kan du komma in i gymmet och klara det.. hoppas du klarar isen i gymmet... det e kul..
var finns team aqua eller om det var magma? jag hittade ubåten med inte dem..
var finns de??
när du hittat ubåten ska du dyka upp inne i den grottan så kommer du till Seafloor Cavern... ;)
okej. tack!
det finns en master ball där också (om de nu va där), ta den, jag missade den :P
det e i Secret Hideout! som master ball e...
finns det en master ball där??!!
Då missade jag den totalt!
om du inte har slått ut team aqua/magma (sapphire/ruby) så kan du fortafarande få den :)
aaa.. som på blå gul röd då lr??
man får den när ,man klått givoanni i det jättehöga huset av presidenten :) på guld/silver får man den av Prof.elm
mmhh... ja håller me. nu måste man ju antingen hitta den i det där huset eller vinna den!!
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in