Hoppa till innehåll

Feedback På Nyhetssida


DarknessSky
 Dela

Rekommendera inlägg

Hejsan!

 

Jag jobbar just nu på en sida som jag kallar för "Project Aura". Namnet är enbart till för att ha ett namn faktiskt, finns ingen direkt tanke bakom. Det är ett projekt och det är det första som följer min mall därav ett namn på "A".

 

Tanken är en nyhetssida som är inriktad på teknik, lite som SweClockers men mer riktad mot mobiler och programmering.

 

 

Snabblänkarna var mer för att ta upp plats, har ni förslag på vad jag kan ha där istället samt vad jag kan ha för text bredvid bilderna ovan är jag öppen för alla idéer.

 

Tanken bakom designen är att den ska följa den nya trenden med platta och kantiga former på sidan.

  • Gilla 2
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Tycker att hemsidan har en väldigt snygg layout men snabblänkarna borde flyttas. Istället för snabblänkarna kan man väl sätta dit några fler artiklar eller ett flöde för forumet. Loggan ser enligt mig inte bra ut men det är klart att när man inte har ett officiellt namn att det är svårt att göra en logga. Ett tips till loggan är att ta bort skuggningen och göra den mer platt. Annars ser sidan riktigt bra ut och lycka till!

Redigerat av sgarr
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Tycker att hemsidan har en väldigt snygg layout men snabblänkarna borde flyttas. Istället för snabblänkarna kan man väl sätta dit några fler artiklar eller ett flöde för forumet. Loggan ser enligt mig inte bra ut men det är klart att när man inte har ett officiellt namn att det är svårt att göra en logga. Ett tips till loggan är att ta bort skuggningen och göra den mer platt. Annars ser sidan riktigt bra ut och lycka till!

Tack för din feedback!

 

Har funderat lite på flöde för forumet, artiklar samt annonser där istället. Ska försöka med det och se hur det blir. Loggan var ett kanske 5 minuters jobb :P kände att 8-bit font passade och sen tyckte jag det skulle se bättre ut om det ser ut som man "skärt ur" headern för loggan DOCK så bryter det mot tanken bakom hela designen, med att följa trenden.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...