Hoppa till innehåll

Tid Ifrån Varann


zindraj
 Dela

Rekommendera inlägg

Skaffar ny medans den andra är i häktet, sen dumpar man den nya, om denne inte duger när personen har kommit ut ur häktet.

 

Jag är speciallist på kärlek, knulla så mycket som möjligt medans den andra är i häktet så du njuter av din variation.  :wub:

Redigerat av ArcticEmpire
  • Gilla 1
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Va? Häktad kan man bara vara i max 14 dagar och om du tror att din partner kommer att dömmas för ett fängelsestraff på flera månader så lutar jag faktiskt lite åt ArticEmpire's håll. Sluta dejta grovt kriminella och hitta någon annan.

Redigerat av Dave37
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 7 månader senare...

Tycker att det beror på hur och vad du känner för personen som sitter häktad eller som blir dömd till ett fängelsestraff, om du känner att denna person är värd att vänta på gör det det och lär dig att hanterar saknaden efter personen på olika sätt.

 

Att knulla runt eller stilla sitt sexuella behov gör enligt mig det svårare att bygga ett förhållande då det sexuella enbart hamnar i fokus.  

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 8 månader senare...

Nån som har relation med någon som blivit häktad och vet att tiden ifrån varann kommer handla om flera månader (eller längre)

Har en som jag vet att ja kommer va borta i flera månader, hur hanterar man saknaden och sorgen efter den man älskar högt ?

 

Va? Häktad kan man bara vara i max 14 dagar och om du tror att din partner kommer att dömmas för ett fängelsestraff på flera månader så lutar jag faktiskt lite åt ArticEmpire's håll. Sluta dejta grovt kriminella och hitta någon annan.

Jag var häktad i 3 månader

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 3 månader senare...
  • 6 månader senare...

1. Finns ingen max gräns på häktningen i Sverige.

2. Brev. Du kan skicka brev till den häktade. Kolla polisens hemsida om hur du går till vägas. Om dom tillåter så kan han lämna in en ansökan om att få tillstånd att få besök utav dig. Du måste själv skriva på pappret men han måste be om ett sådant ansökan.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...