Hellgirl666 Skrivet 12 Augusti 2017 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2017 (redigerat) Hej, jag tror att jag har det första Nintendo-konsollen, som kom ut på marknaden, någon som vet på ett ungefär vad det kan vara värt? Det heter Donkey-Kong, Tackar på förhand,P12. Redigerat 13 Augusti 2017 av Paula12 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
swedishaces Skrivet 10 September 2017 Rapport Dela Skrivet 10 September 2017 knappt inget Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FragaUgglan Skrivet 13 September 2017 Rapport Dela Skrivet 13 September 2017 Gamla spel värderas högt på nätet, men frågan är om man verkligen får så mycket när man väl säljer eller om det bara är hype. Jag har en massa gamla spel och konsoller att sälja, om jag bara kan hitta villiga köpare B) :ph34r: :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
swedishaces Skrivet 3 Oktober 2017 Rapport Dela Skrivet 3 Oktober 2017 Haha precis. VISSA kan vara värda, det mesta inte. Kika på det först. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
alexander1986 Skrivet 5 November 2017 Rapport Dela Skrivet 5 November 2017 hette den inte nintendo game nånting, inte gameboy men något liknande? xD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
swedishaces Skrivet 16 November 2017 Rapport Dela Skrivet 16 November 2017 Hmm. Ja är osäker Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Itankar Skrivet 16 Februari 2019 Rapport Dela Skrivet 16 Februari 2019 Före NES 8? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
andreasswf Skrivet 20 Augusti 2019 Rapport Dela Skrivet 20 Augusti 2019 Color TV-Game 6 var den första Nintendokonsollen. Det var typ en Pong-klon. Donkey Kong till NES är väl värt kanske 2-300:- nu för tiden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 8 September 2019 Rapport Dela Skrivet 8 September 2019 En samlare eller ett teknikmuseeuum kanske skulle vara intresserad av den, annars mjäh. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.