💬
Logga in
Fuska.se

Credits

16 svar · startad

Trådstartare #1

var finns credits?

Bambi

nä du klarat spelet så kommer de fram..

Alltså, classic, adventure eller all star

24 May 2004
Trådstartare #4

jag har klarat spelet, jag har klarat alla event match, har alla gubbar och alla banor. Och classic, adventure och all star

Senast ändrad:

Vart vill du komma med det

Trådstartare #6

jag ville testa ett fusk...

jo, man kan ju skjutap å namnen som kommer upp... får man nått speciellt om man träffar alla?

Trådstartare #8

vikka namn?

men asså efter du typ klarat adventure så kommer det ju upp massa flygande namn som man kan skjuta det är credits!

Trådstartare #10

jaha, dom!

25 May 2004

nej man får inget, och det är ju hel.t omöjligt ändå.

Jag har en kompis som sa att han hade hittat ett fusk så att éftertexterna går jättelångsamt.... Men jag vet inte om han ljuger eller inte.... Och då sa han att han hade fått en till gubbe.... Kommer inte ihåg vem det var.... Jag vet inte om jag ska tro honom....

jag tror jag har varit ganska nära eller nåt vet ej hur många det var men det var en JÄKLA amssa iaf :)

Moderator Moderator

Jag har en kompis som sa att han hade hittat ett fusk så att éftertexterna går jättelångsamt.... Men jag vet inte om han ljuger eller inte.... Och då sa han att han hade fått en till gubbe.... Kommer inte ihåg vem det var.... Jag vet inte om jag ska tro honom....

jag lovar, tro honom inte han ljuger!
Trådstartare #15

hur många namn finns d?

(Xade @ 25/05-2004 17:40:49)

jag lovar, tro honom inte han ljuger!

Är du säker på att han ljuger?.....

var finns credits?

Hmm du får kolla lite jag vet inte riktigt men jag har hört det en av mina kommpisar som har sagt det

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in