Hoppa till innehåll

Åldersgränser...


Xade

Rekommendera inlägg

jag tycker ålders gränser e det töntigaste som finns (film asså) varför skriver dem ens från 11 och från 15 och vad dem en skriver, jag såg skräckfilmer redan som liten och jag e inte knäpp!

 

e det nån som håller me?

 

 

(jag hatar ålders gränser för att när jag var 14 fick jag inte se en film från 15 år på en bio :angry: )

Det är ju så dumt. Det är ju ändå inga som följer dem. Ingen bryr sig helt enkelt.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 82
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Gäst Spirtual
(Ness~ @ 27/05-2004 20:52:39)

mm vet men när jag exakt fyllt 15 (1 januari) så var jag bara 163 då när jag skulle köpa ett spel som var från 15 år trodde expediten jag var för liten då vart jag väldigt arg!!! :angry:  men det gick bra för dem ringde mina föräldrar... men ingen ursäkt fick jag... hon sa ENDAST 15 år KILLEN!...!!! :angry:

Nu kanske inte detta är aktuellt längre men.. Om du vill slippa åldersgränser så kan du ju beställa spelen från internet... Jag e 14 nu och e 181 cm.. kommer lätt in på alla filmer..

 

Det är dåligt att man måste visa leg. ibland.. Men då säger man ba.. Va f*n! måste man ha leg. fast man e 17?!!??! då blir de snopna och ger en biljetterna..

Var det på Åhlens du skulle köpa spelet?Jag skulle köpa ett spel på Åhlens en gång men det var från elva och jag var 12 då.Så fick jag inte köpa spelet.

 

Det jobbar bara små rackare på Åhlens

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

hm.. typ de ända possitiva... men tänk på dem skräck galna småglinen då, stackars dem som inte få se sina filmer...

Skräckgalna? Här skriker de som fasen och kastars flaskor och popcorn. De skriker inte för att de är rädda. De härjar under filmens gång. Det är ju ing roligt det heller. Har klagat en gång. Sagt åt en vakt alltså.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

jag tycker ålders gränser e det töntigaste som finns (film asså) varför skriver dem ens från 11 och från 15 och vad dem en skriver, jag såg skräckfilmer redan som liten och jag e inte knäpp!

 

e det nån som håller me?

 

 

(jag hatar ålders gränser för att när jag var 14 fick jag inte se en film från 15 år på en bio :angry: )

ibland kan det va bra men för det mästa störande :angry:
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

(Link64 @ 07/06-2004 21:09:02)

Ålderårs gräns ja har sätt motorsågs masaccen och alla värsta scräckisar ja e 13 år och ja bajar ointe på mig i sängen eller får mardrömmar :angry:

Nej.... det gör inte jag heller.....

Allvarligt talat här nu. Så tror jag inte att någon gör det.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

(Vegeto @ 07/06-2004 21:12:56)

jag tycker ålders gränser e det töntigaste som finns (film asså) varför skriver dem ens från 11 och från 15 och vad dem en skriver, jag såg skräckfilmer redan som liten och jag e inte knäpp!

 

e det nån som håller me?

 

 

(jag hatar ålders gränser för att när jag var 14 fick jag inte se en film från 15 år på en bio  :angry: )

ibland kan det va bra men för det mästa störande :angry:

vadå bra, det finns inget bra i det hela!!!
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

×
  • Skapa ny...