💬
Logga in
Fuska.se

Mango Berry

22 svar · startad

hur får man tag i mango berry

Finns inget bär som heter det.

Du kanske menar mago berry???

I så fall hitar du fakta om det här! <-----klicka där

Senast ändrad:

25 May 2004

i vikket spel?

26 May 2004

pokemon ruby/sapphire

27 May 2004

ruby :D

det finns typ 10 nr 43 men det va ingen som hette mango det måste vara mago eller magost du menar.... man kan få mago av en flicka på rout 120 och man kan få magost från berry master (vanlig) eller i sotopolis city...!

28 May 2004

jag får bara inigo av den där tjejen

va är de för specielt me mago berry?

1 Jun 2004

ja får auguv och mo polare får figy av henne och vi har båda sapphire... så ni tänker fel!

jaaa.. om du kommer till henne och hon ger dig wiki så börjar du om och kommer till henne igen så kan du få någon annan t.ex agauv :D

2 Jun 2004

så om man inte har nåra kompisar som inte har de och inte mago, så kan man inte få...... synd :(

vet... synd.. :( men jag har fått från en kompis.. fick figy så fick han augauv :)

ok, ja har ingen kompis som har de :(

synd.. jag har :) men han e inte medlem här ...

ok. men ja längtar till DS då kan man spela över bätet (och kanske byta pkmn)!!!!! :D

det hade vatt fett jag och niklas (flamed jirachi som han heter nu)kan byta skitmycket gonom hans kassetnerladdare.. och fråga inte mig eller honom om det!

jo, men då e de ju bara ni två

ja vet men so what! alla andra skulle kunna byta då.. man kanske behöver en adapter kabel eller det måste man ha för att byta över internet...

ja tror att det är inbyggt, kabel kan man ju inte ha, om man bor i malmö och byter med nån som bor i umeå, då skulle man behöva en låååååååååång kabel :P

3 Jun 2004

ja mena som man kopplar i moden/bredband eller datorn!!

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in