En fråga om Pokemon coloseum, Kan man ha ALLA, eller åtminstone fler Pokemon än på Ruby och Saphire? Desto fler pokemon, desto roligare! Kanske köper spelet, vill gärna veta. :huh: Än smärre ändring, finns det ett story mode oxå?! Det var ju nåra som skrev om det på nån tråd här, jag är helt förvirrad :wacko: kan nån svara på detta(detaljerat tack).
Pkmn Coloseum
Det är som pokemon ruby och sapphire fasst man ser det med bra grafik och om komemona vetr jag inte (började spela i går kl 23.30)
Hur mycket sömn behöver du, eller sover du till 12 varje da(skämt)?
vadå? är det som ett fullskaligt pokemon äventyr, fast i 3D?Det är som pokemon ruby och sapphire fasst man ser det med bra grafik och om komemona vetr jag inte (började spela i går kl 23.30)
med fullskaligt menar jag då, att få pokemon... kunna gå runt och fånga och träna sina pokemon... och kunna figha Gym och tränare... samt ha pokedex och fighta pokemon leauge... är det så?
för jag funderar verkligen på att köpa de, men är inte säker.
och spelet... vad är det mest... som ett Pokemon Stadium... eller som ett Pokemon för GBA fast i 3D?
Story mode går du runt och fångar andras pokemon(det finns ite några gym).
Du kan fånga 48 olika pokemon...
Också finns battle mode där du kan spela med dina pokemon från ruby/sapphire eller dina pokemon från story mode.
Här finns mycket information<----klicka där
Det finns 1 gym (iaf vad jag tror)Story mode går du runt och fångar andras pokemon(det finns ite några gym).
Du kan fånga 48 olika pokemon...
Också finns battle mode där du kan spela med dina pokemon från ruby/sapphire eller dina pokemon från story mode.
Här finns mycket information<----klicka där
I staden me vatten,där finns ett runt hus,är inte det ett gym ?
Men istället för gym finns olika bra gubbar som man möter.
En sista fråga: Är det ett bra spel att köpa?!!!!!!
Ja,det är det lättt!
Okay, Tack, (måste slita ihop pengar länge, så vill gärna ha bra spel :P ).
LÄTTTTTT att man ska köpa det där är Bästa Spelet ju värsta bra grafik och man klarar inte spelet snabbt
Om man vill spela coloseum mode(eller vad nu vanlig strid heter) finns rental pokemon då, de man kan ta från spelet alltså? Och finns det gym leader castle, mini-spel och annat sånt också?
MIn kompsi klarade det a*lätt..LÄTTTTTT att man ska köpa det där är Bästa Spelet ju värsta bra grafik och man klarar inte spelet snabbt
fast han e på sista gubben,men han kom fort det.
Man kan ju få pkmn från ruby och sapphire.. genom att byta över.. genom gba cable.. men det kanske man bara kan göra i battle mode?
hoppas inte.. ska beställa det imorropn på cd-wow för 429 kr och jag har GBA kabel... hoppas man kan göra det på story mode åsså.. men e det inte mycket likt Stadium då... bara lite lr?!
Det går bara i battle mode :(Man kan ju få pkmn från ruby och sapphire.. genom att byta över.. genom gba cable.. men det kanske man bara kan göra i battle mode?
NEEEJ!!
men e story mode långt?
INLÄGG NR. 1000!!!!
Ja,det är det väl..jag är i 5 : de staden,började om,var nere i The Under innan..
Smaragd:Ja,det e *k*t dåligt att det inte går till Story ='(
ja trodde f*n det skulle gå!!
Men jag ville ju byta över SuiCune och dom från GC till GBa