💬
Logga in
Fuska.se

Jazz Jackrabbit

20 svar · startad

Trådstartare #1

Har nån det? Jag hade både ettan och tvåan men nu har jag bara tvåan men jag har inte installerat det ännu!

vad är det för spel?

Trådstartare #3

Man är en kanin med olika vapen och så skall man klara banor och döda bossar och sånt!

ja har det.. om du vill ha fusk så skriv t.ex jjfly och jjbird jjnowall... kolla på denna sidan det finns fusk där.. jag har klarat det med och utan fusk på både 1 och 2 spelare...

26 May 2004

När gjordes spelet?

Är det hyfsad grafik?

Är det roligt?

bara undra..

Trådstartare #6

Jag vet inte men skulle tippa på slutet av 1900 talet!

Det är 2D grafik men inte särskilt suddig.

Det är skitskoj och på tvåan kan man köra 2 och då har man en massa allternativ att välja på!

Jag har också en massa fusk till det, men har varvat både ettan & tvåan utan!

2-an är roligast

jag hade 2-an förut det var faktiskt rätt kul

Trådstartare #9

2-an är roligast

Ja det är det! Fast jag gillar så som ettan slutar med att Jazz (huvudrollen) och Eva (hon man skall rädda) åker iväg i en taxi och så är det Devan (den elakaste av alla sköldpaddor, sista bossen på tvåan) som kör taxin! :rolleyes:
27 May 2004

Det är kul!Jag har nog spelat tvåan eller ettan jag minns inte det var så länge sen.

Jag har spelat det ! jag lånade det av mina kusiner ;) det är jättekul!

vars kan jag ladda ner det??

Trådstartare #13

Vet inte men testa på download.som!

behöver man ha jazz jackrabbit 1 för att kunna spela jazz jackrabbit 2?

28 May 2004
Trådstartare #15

Nä, det behöver man inte! Jazz Jackrabbit 1 är ganska så svårt att få tag i, för det blev inte lika populärt som tvåan!

så är tvåan bättre än ettan?, enligt er..

19 Aug 2005
Trådstartare #17

Mja båda är bra och jag har inte spelat ettan på åtatal men jag försöke allt vad jag kan för att hitta ett ställe att ladda ner det! Ja å en kompis läste att man höll på att skappa ett 3dje spel som var i 3D och skulle komma till ps2 men det släpptes aldrig pga att jazz jackrabbit 2 var det ända spelet som Epic Games (tillverkarna) hade förlorat så mkt pengar på. Jagha rr för mej att jag såg nån gång att det skulle komma ett jazz jackrabbit till gba men det vet jag inte säkert. Hur som helst så fanns det ett spel till nintento 8 bit som man åxå var en grön kanin med en pistol i men jag kan inte komma ihåg vad det hette med det var iaf inte jazz jackrabbit!!!

Jag har båda pluss en extra jul version av 2:an

27 Aug 2005
Trådstartare #19

En jul version?? Hur ser den ut? Vad är det speciella?

Ja tycker Förvisso att Det är Roligare att spela

Ett:an än 2:an

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in