när kommer gameboy ds ut i sverige? :blink:
Gameboy Ds
Det heter inte game boy ds.... Och det är inte en uppföljare till game boy advance sp... Jag kommer inte ihåg när det kommer ut....
Tror det kommer ut i slutet av året...
eller i början av 2005Tror det kommer ut i slutet av året...
a den kommer ut typ då
I början på 2005... dom borde prickat jul istället.. fatta va maskiner de skulle sålt då..
DS står för duble shren(dubbel skärm)
Fick reda på det när jag kolla på Kontroll (svt2)
på www.gon.nu dinns lite information också
det har jag sett på många ställen.. det finns på serebii.net åsså.. vet inte om det finns fakta men det borde det...!
det ska finnas internet uppkoppling (som når över de landet man bor i) där man ska kunna köra mot andra
vilket betyder att man kanske kommer att kunna byta me pkmn me andra (eller liknande) över nätet!!!! (till F/R och L/G)
skulle va grymmt tycker jag! tja det tycker nog alla :lol:
då skulle man lätt kunna få tag i alla pkmn :P
heter visst ds jevla mongoDet heter inte game boy ds.... Och det är inte en uppföljare till game boy advance sp... Jag kommer inte ihåg när det kommer ut....
MAN VET INTE VAD DEN HETER!(Mr. Fusion @ 28/05-2004 20:48:58)Det heter inte game boy ds.... Och det är inte en uppföljare till game boy advance sp... Jag kommer inte ihåg när det kommer ut....
heter visst ds jevla mongo
PROJEKT NAMNET ÄR NINTENDO DS!!!
Lugna ner er!
På E3 berättade dom att den ska heta DS. Det var osså projektnamnet men det ska heta DS när det släpps.
Så nu är det löst.
Den kommer alltså heta Nintendo DS och DS sim alla vet står för Doubble Screen :D
Om det inte blir för dyrt kankse jag ska köpa Nintendo DS...Verkar bra me Internet och d. Men hur betalar man för Internet i maskinen. De kanske använder sig av GPRS/GSM uppkoppling. Så det itte blir så dyrt...... Men, men. Grafiken verkar vara så j*vla bra!!!!!!!!!! Och ljudet också! Men det kommer säkert kosta ca. 2000 :angry: kr. :P