💬
Logga in
Fuska.se

Nintendo Nexux?

10 svar · startad

Moderator Moderator
Trådstartare #1

kommer det komma nintendo Nexux?? jag har sett bilder på det och hört om det... eller ersätter NINTENDO DS det??...

Nexux är ju en Tv-konsoll, inte en Bärbar konsoll, så jag tror inte det... (Alltså att DS ersätter Nx...

Nexux kommer det såvitt jag vet inte heta. det kommer heta N5 eller Nintendo Revolution

N5 är ett Produktnamn, dvs ett tillfälligt namn som används under uppbygnad och framsteg av saken (konsollen)...

9 Jun 2004

kommer det komma nintendo Nexux?? jag har sett bilder på det och hört om det... eller ersätter NINTENDO DS det??...

kanske är en slax Tillbehör
19 Jun 2004

Exakt Nexus är bara ett rykte. och OBS de heter Nexus (ryktet alltså)

2 Jul 2004

Men PsX finns ju? Varför lägegr du in rykten som ej e sanna?

Vad jag vet är Nexus bara ett rykte, som PsX eller nåt.. Det kommer inte komma ngt sådant vad jag vet.. :student:

PSX är en maskin som spelar upp PS2 spel men som även har dvd brännare och hårddisk, den finns till salu i japan(tror jag) så kalla inte den för rykte!
3 Jul 2004
(Ozoon @ 03/07-2004 00:52:21)

Vad jag vet är Nexus bara ett rykte, som PsX eller nåt.. Det kommer inte komma ngt sådant vad jag vet.. :student:

PSX är en maskin som spelar upp PS2 spel men som även har dvd brännare och hårddisk, den finns till salu i japan(tror jag) så kalla inte den för rykte!

psx säljer dem också i SVERIGE :angry:
8 Jul 2004

jag vet bara att ds och psp kommer men jag kan inte så mycket om sånt :P

Nexus är ett skit gammalt rykte

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in