(=Sonic=Master=) Skrivet 5 Juni 2004 Rapport Skrivet 5 Juni 2004 mm ellr hur men asså gamecube har ju bätre grafik och det men asso spelen e det ju som räknas och sonic spelen och många fler är mycket roligare en visa gamecube spel men om jag ska vara ärligt e det bara sonic spelen som tar gamecubes spel förutom (ssbm och mkdd)
Ozoon Skrivet 5 Juni 2004 Rapport Skrivet 5 Juni 2004 iochförsig finns sonic mega collection till GC så alla sonic spel finns ju däår också,. men det är mycket härligare att spela dom på ett Megadrive.
Laithean Skrivet 7 Juni 2004 Författare Rapport Skrivet 7 Juni 2004 Jag har Sonic och Knuckles men det är trist...
Laithean Skrivet 10 Juni 2004 Författare Rapport Skrivet 10 Juni 2004 Nej... Men måste fråga min mamma om jag får byta mitt SegaMegaDrive 2 med två handkontroller tre spel(Sonic and Knuckles ett mussepig spel och någonting annat minns inte namnet)BEl och bild sladdar och själva Segat men ingen kartong.. Två av spelen har fodral men inte Sonic och Knuckles mot ett Game Cube som har två handkontroller och ett Zelda Colletions om jag hittar ett sådan.
Gäst Donald Duck Skrivet 10 Juni 2004 Rapport Skrivet 10 Juni 2004 Vet någon det?? En fråga till tycker ni att jag ska ge bort mitt Sega Mega Drive 2 och 300 kr för att få låna ett GC i tre veckor? Jippie mitt 500 inlägg :D nej sega mega drive är värdare en gamecube och 300 kr för att låna gamecube i 3 veckor knappast man får ju låna gamecube gratis
Laithean Skrivet 10 Juni 2004 Författare Rapport Skrivet 10 Juni 2004 Jag ja vet det men ghaaaa får ha tråkit resten utav livet :(
XabeR Skrivet 27 Juni 2004 Rapport Skrivet 27 Juni 2004 hmm det är nog inte värt nå mycket för ett playstation är värt 100kr!
Rekommendera inlägg