asså jag behöver hjälp med legend of goku2.Jag har fasnat där med cyborgerna.jag kan inte hitta den sista saken man sak förstöra så att man kan gå till dr.gero´s labb.Plz hjälp mig
jag väntar med spänning :roll:
asså jag behöver hjälp med legend of goku2.Jag har fasnat där med cyborgerna.jag kan inte hitta den sista saken man sak förstöra så att man kan gå till dr.gero´s labb.Plz hjälp mig
jag väntar med spänning :roll:
har inte kommit dit än
Heter det inte Legacy of goku?
joo men jag var väl trött...legecy of goku heter det ju påriktit.förkåt mig men kan ngn hjälpa mig??jag ärlskar spelet men nu när jag inte kan det så är det bara tråkigt.SNÄLLA HJÄLP MIG!!!
Om du ska till dr geros labb så ska du hitta tre maskiner men du måste möta honom 3 gånger innan
jag vet det jag har försört 2 men jag hittar inte den tredje
Kolla på hjälp... det jag har skrivit
hej jag har möt honom 3 gånger se kan man gå till robot gubben labb port med laser väggen sen titta på map eller kartan ser du (nästa)
en liten väg till höger om kartan sen ska du gå längst bort som så kommer ner stor dinosar som liger på ägg så ska du se efter en plats så äggen kan liga där varmastenar. ser du den lite på vägan. p.s akta dej för fienden kan förstöra äggen när du bär .... förstår du nu
och nu är jag jagar 16-17-18 robotar dom är lät
jag vet var den sista är!!
när du kommer upp där vid strålarna till geros labb
så ska du vänster och sen därborta i en grotta
finns en massa spakar
mörkblå,grön,svart ska du slå on/off på
jag e med där Conrad
är det vid det där musikhuset?
japp!!!
porten där öppnas!
TACK SÅ MYCKET!!! nu har jag klarat spelet, har alla i lvl 50 (till och med mr.s*tan!!) och jag har alla trofeer.tack så mycket alla!!
varsågod!
men hade inte du klarat hela spelet redan?
nån som vet en bra sida där man kan hitta en bra bild man kan ha här på fuska , se
varsågod!
men hade inte du klarat hela spelet redan?
nån som vet en bra sida där man kan hitta en bra bild man kan ha här på fuska , se
jag har klarat hela spelet till 95 procent!!
ska ba hitta alla namek och hitta alla kapslar och göra det där med warlord...
var ligger Warlord?
west city
jaha dåe de o leta upp honom då!
asså är det bara att dra i mörkblå,grön och svart spak och sen på on/off så öppnas än port till den sista genratorn?????
japp
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in