Varning!
ajdå...spelet var inte så himla dyrt eller?(Bullaregott @ 30/05-2004 14:32:00)(Schassen @ 30/05-2004 11:16:57)Jag beställde spel från www.gamefreak.biz för ca 3 veckor sedan.
Leveranstiden skulle vara ca 2 veckor, jag blev lite misstänksam så jag sökte lite om sidan.
Där hittade jag andra folk som var skit arga för att dom hade betalat och inte fått några spel. En människa hade väntat i 17 månader.
Jag bara varnar er beställ aldrig ifrån www.gamefreak.biz eller liknande! :angry: :angry: :angry: :angry:
du har väl inte betalat än får jag hoppas?
jodå
tre spel kostade 257. kr spel som ligger på 1 skiva kostade 75 spel som ligger på 2 skivoer lkostarde 105 och de på 3 135
:D om ni vill ha en bra spel sida gå då in på Bestgames jag är medlem där och har fått 3 spel..och då menar jag exakt tiden jag har inte fått vänta veckor..
köper alltid i affären
mycket bättre för man får spelet på direkten+behöver inte betala frakten
för mig med
Skit sajt, varför så ivriga på att luras, pengar ska man förtjäna (kanske inte alla, men inte grovt!)
ginza, webbhallen är bra. Jag köper direkt i affären, dom luras inte!
Det är lite låga priser på den där konstiga sidan, men tack för varningen!
men lol? man ser f*n direkt att de luras..skulle ALDRIG beställa där! spel för 75spänn.. osv www.speldirekt.com e bra sida..
e spelen från webhallen man bestäler orginala
undra bara eftersom det är billigare :unsure:
Ja de är originella.
Man förstår ju att de luras när de säljer PC spel för 75 kr styck!!! Sidan var ju helskum; Man var tvungen att stänga av sin Pop-up stopper för att den ska funka... Jag köper mina spel i affären. :D