Ollox Skrivet 2 Juni 2004 Rapport Skrivet 2 Juni 2004 (redigerat) Vet någon nått om denna ö eller?!?! Har någon varit där eller har hört något om Infinitive Ticket som behövs för att komma till ön :rolleyes: My Webpage Redigerat 2 Juni 2004 av Ollox
Karata Skrivet 3 Juni 2004 Rapport Skrivet 3 Juni 2004 jag har kommit till den, där finns latias/latios (ruby/sapphire) genom att komma dit så måste man skicka in sitt spel till ett "nintendo event" som är slut just nu, de fanns ett förut till club nintendo
Smaragd Skrivet 3 Juni 2004 Rapport Skrivet 3 Juni 2004 man behöver EON ticket som du kan få via GS eller nintendo men som karata sa kan man inte få det från club nintendo längre så det enda alternativet är Game Shark :P :(
Smaragd Skrivet 3 Juni 2004 Rapport Skrivet 3 Juni 2004 ingen aning.. jag letar åsså för jag ska antagligen köpa en :P
ville10 Skrivet 3 Juni 2004 Rapport Skrivet 3 Juni 2004 Hmm... Jag tror jag såg en game shark på game i solna... Det va ett tag sen men jag tror det var en game shark.
Rekommendera inlägg