Hoppa till innehåll

Rekommendera inlägg

Skrivet

vart fångar man latias/os

efter man har klarat E4 ska man kolla på någons TV där dom säger att en stor flygande röd/blå sak har setts till, när man har gjort de, så finns den över allt :D
Gäst G.R.I.M
Skrivet

Man Måste ta den medans man är där annars måste man göra NEW GAME om man vill ha den! :P

Gäst Guffe
Skrivet

Var ligger battle tower?

Man kan fånga regi bröderna innan pokemon ligan också...

• 2 veckor senare...
Skrivet (redigerat)
(Mr Maniac @ 04/06-2004 14:04:19)

trist att man inte kan komma till kanto och johto, annars kan man inte få alla pokemon

håller med dig det e as trist!

fast då är det hur jobbigt som helst att fånga alla pokemon från alla tre värdarna. Redigerat av Elias50
Skrivet

Det är det man ska i FR/LG... alla 386.. (det finns 387 om man räknar med Gonbe snorlax nergradering eller uppgradering vet ej vad men den kan man inte få på FR/LG... :( :cry: ) jag vet inte om alla världarna finns i FR/LG men det borde dom för hur ska man annars kunna få alla 386.. ni som har det fattar nog lite mer vad jag säger...

Skrivet

Det är det man ska i FR/LG... alla 386.. (det finns 387 om man räknar med Gonbe snorlax nergradering eller uppgradering vet ej vad men den kan man inte få på FR/LG... :( :cry: ) jag vet inte om alla världarna finns i FR/LG men det borde dom för hur ska man annars kunna få alla 386.. ni som har det fattar nog lite mer vad jag säger...

ojdå hihi det viste jag inte :meddum:
  • Skapa ny...