hur får man azurill????
Hur Får Man Azurill På Saphire?
Min kompis säger att man ska para en Azumarill med en Kecleon men annars e det en marill men jag vet itte om det e sant!
det är innte sannt
Hur vet du det daah?
ja la in 2 marill på dagis men det blev bara ennu en marrill
prova med en Azumarill. BARA EN.
Eller en marill.
det måste va en tjej
Azumarill + Marill = Azurill
låter väll ganska rimligt
Nää! jag har tittat på en hemsida det står:
Ha en kill maril med Sea incense
Och en tjej Med Lax Incense
Sen Stoppa in dom på träning så blir det ett egg sen kläcks det till en Azuril!
sea incense o lax insence finns INUTI mt.pyre
Ja
I vilken stad ligger MT.PYRE??
Ingen alls men den är VÄNSTER om lilycove city
man hittar lax+sea icense när duy hoppar ner i hålen på Mt.Pyre och du ska ge en marill kille lax icense så och tjej sea icense.. då blir det en azurill.. det samma är med waynut.. kille wobuffet med lax o.s.v samma med pichu och igglybuff!! man måste ha sea+lax icense för at få en baby annars blir det ett basic stadie!!
Okej tack Smaragd!man hittar lax+sea icense när duy hoppar ner i hålen på Mt.Pyre och du ska ge en marill kille lax icense så och tjej sea icense.. då blir det en azurill.. det samma är med waynut.. kille wobuffet med lax o.s.v samma med pichu och igglybuff!! man måste ha sea+lax icense för at få en baby annars blir det ett basic stadie!!
NIIIIICE!!
på serebii.net står de bara att honan behöver sea icense
det räcker med att en av dom (vilken som helst) har en sea enice!! Jag har gjort två boxar fulla med azurill ägg ;) ;)
Det stämmer, lita på han o mig!Det räcker med att en av dom (vilken som helst) har en sea Incence!! Jag har gjort två boxar fulla med Azurill-ägg ;) ;)
Ja! jag har bara sea incence!